Gå til innhold

Mange som har tatt ut magepiercingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på ul forrige uke sa jordmora at jeg burde ta ut piercingen nå. Eller, hun sa jeg burde gjort det for lengst. Snakket noe om pigmentforandringer, men jeg tror nok aller mest hun bare ikke liker piercinger jeg altså. Hun var litt "gammelmodig" for å si det sånn. Magen min har jo blitt litt stor i det siste og den begynner å krype opp mot navlen nå. Uansett så tok jeg den ut for noen dager siden og føler meg så naken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legen min sa til meg at jeg ikke trengte å ta den ut....siden det var så mange år siden jeg har tatt den....da er det ingen infeksjonsfare lenger...finnes sånn gravidpiercing å sette i:)) skulle ikke være noe problem å beholde den tror jeg:)

Skrevet

Jeg kommer ikke til å ta ut min piercing før jeg virkelig MÅ ta den ut. Har vært på 2 ul hittil, lege og jordmor (første gang jeg skal til jordmor er imorgen:), og de har ikke sagt at jeg må ta den ut. Jeg føler meg også naken uten, men når magen begynner å vokse for fullt vil jeg gjerne fjerne den så den ikke rivner. Har hørt om gravid piercing men tror ikke jeg kommer til å anskaffe meg den. Har nok å bruke penger på liksom :)

Skrevet

Den biten mellom navlen og hullet på en måte, de mm som er mellom der, ble kjempestrukket hos meg sist. Jeg har ikke et eneste strekkmerke på kroppen, men piercinghullet ser ikke UT altså, angrer som FY på at jeg tok det. Ingen som advarte meg mot graviditet den gang :P

Kunne ønske jeg tok den ut tidligere i allefall :) sist gang, nå har jeg den ikke i lengre.

Skrevet

Jeg fikk grei beskjed om å ta den ut, jeg gjorde det før jeg ble gravid med gutten min forrige gang å to mnd etter fødselen kunne jeg sette den i igjen uten noe problem.. Dette fordi jeg har hatt min i maaaange år, kommer nok til å sette min inn igjen rett etter hun er kommet ut..

Skrevet

Jeg tok den ut når jeg var 9 uker, har hadt min i maaaaange år også så jeg kommer til å sette den inn igjen, jeg vet at jeg nesten får utover navel på slutten av svangerrskapet så jeg vil ikke ødelegge mere med å la den stå i

Skrevet

Jeg har min enda, er 25+ 2... Har ikke lyst til å ta den ut, så fremst det ikke er sånn at den virkelig kan gjøre at en får masse strekkemerker. Magen min begynner å bli ganske stor allerede. Er mange år siden jeg fikk den, 10 år kanskje, har tatt den ut en gang fordi jeg skulle på MR. Har aldri følt meg så naken og stygg som da. Selv om den da bare var ute i kanksje 12 timer, var det skikkelig vandkelig å få den på plass igjen, samboern min måtte bruke ordntlig makt og det var ikke direkte behagelig... Hadde i utgangspunktet tenkt å forsøke å beholde den gjennom hele graviditetetn, men etter å ha lest innleggene deres, er jeg usikker...

Skrevet

Jeg tar ut min først når jeg må. Nå er jeg 20 uker, magen litt stor, men ikke så mye å skryte av ennå. Har hatt min i fem år snart. Om jeg må ta den ut så er det vel ikke noe problem å få den inn igjen etterpå? Har ingen planer om å la den gro igjen, vil i aller høyeste grad ha piercingen etterpå også, som flere har sagt, man føler seg litt naken uten...

Skrevet

den er allerede tatt ut her....

vil anbefale folk å ta den ut.. ivertfall dere som ikke har gått gravid med slik før... her ble den huden som var "igjen" der hullet er kjempetynt og strukket med nr 1... hadde jeg hatt piercingen i gjennom det sv.skapet hadde det garantert sprukket... og det over natten... plutselig skjedde det...

så derfor har jeg nå allerede tatt den ut, er 19+1 idag...

Skrevet

Jeg har også tatt den ut.Er 23 uker i dag og tok den ut i uke 12....Hullet er blitt kjempe stygt og det har alt grodd igjen.Selv om jeg har hatt den i 12 år.Så det gikk fort å gro vil jeg si.Angrer ikke på at jeg tok den ut.Og inn skal den heller ikke igjen:)

Skrevet

legger til at hullet grodde ikke skikkelig igjen,.. la se bare ett tynt hudlag over/rundt, hullet ble litt mindre.. så var null prob å ta i piercingen igjen... kjente det jo, siden hullat for mindre men det gikk..

Skrevet

Toppris, jeg har det HELT likt ! Jeg tok min for bare 6 år siden, men alikevel får jeg den i, enda jeg ikke har hatt den i siden mai 2005...huden "over" hullet er tynn og helt forstrukket ! IKKE lekkert nei..

Skrevet

Hei:-)

jeg tok piercingen for noen ker siden, er 26 uker å, å ja, føler meg naken uten:-) men jeg stikker den gjennom hllet en gang i blant for å være på den sikre siden, at det ikkje ska gro igjen. gorde det i det forrige svangersapet og. funket bra det:-) hullet var jaffal like fint igjen etterpå sist:-)

Skrevet

Jeg hadde piercing i navelen for 7år siden, morro å se prikken der arret er. Den er kommet mye lengere opp på maven. Jeg har veldig dyp navle og ser nå at den begynner å bli kortere og videre .. snålt! Hadde jeg hatt min i hadde den jo vært oppe på magen.. hehe

Er det noen som har hatt piercing i brystvorten? Jeg hadde det en kort stund, tok den ut (ca 6år siden) og den har liksom aldri grodd helt fint. Kommer talg e.l. når jeg presser på arret. Er det noen som har kunnskap om hvordan det er med ammingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...