Gå til innhold

Ringe føden?? Haster litt.... :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tegn på svangerskapsforgiftning, som hodepine osv, men ikke særlig høyt blodtrykk og kun +1 i proteiner.

Jeg skal til kontroll på sykehuset i morgen tidlig, var hos jm på mandag.

Saken er at de siste dagene så har babyen vært mye roligere enn vanlig. Snakket med jm om dette på mandag og hun ba meg ta livet med ro og være litt oppmerksom. Hjerteslagene var normale på mandag. Kjente liv i løpet av mandagen, men mye roligere enn vanlig. I dag har jeg kjent liv, men det er lite i forhold til hva som har vært vanlig. Og nå ble jeg skikkelig kvalm igjen. Vet det er vanlig å bli kvalm sann på slutten, men det kom veldig plutselig på meg nå. Og jeg er litt bekymret for lite liv....

Skal jeg ringe føden nå, eller vente til i morgen tidlig?

Har forresten termin til søndag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg ville nok ringt nå og ikke ventet. Er ikke verdt å gå å bekymre seg heller.

Moren min er lege og hun sier at grensen for når man skal ringe er når man er usikker og bekymrer seg.

Lykke til!

Skrevet

jeg ville ha ringt og hørt hva dem sier.

Lykke til

Skrevet

spesielt når man er gravid er d lurt å heller ringe en gang for mye.

Skrevet

Jeg personlig hadde ikke ringt utifra hva du forteller.. men nå er jeg ikke i din kropp og tanker.. Er du urolig er det jo bare og ta en tlf tul føden..

Skrevet

Jeg ringte og snakket med de.

Ettersom jeg har kjent liv tidligere i kveld så kunne det være at babyen bare sover. Jeg skal drikke noe kaldt og med sukker, gjerne brus og se om jeg får noen reaksjoner da. Og heller ringe tilbake hvis jeg ikke kjenner noe liv etter en stund.

Takk for svar. :)

Skrevet

Det var bra du ringte! :D

Magetrollet mitt blir aldelse villmann om jeg drikker cola, så jeg har funnet ut at om jeg blir engstelig pga lite liv skal jeg hive innpå iskald cola;)

Men du får huske på å ikke tvile på å ringe de opp igjen da, om babyen ikke kvikner til etter brusinntaket da, sant?

(og oppdatter gjerne!!)

Skrevet

Jeg spiste ett par cookies og drakk ett stort glass med KALD, sterk saft. Og da ble det nok liv i leieren. :)

Liker ikke Cola lengere etter at jeg ble gravid, så det hadde nok blitt siste utvei...

Var på sjekk på sykehuset i dag og da var babyen tilbake til sitt vante bevegelsemønster på morningen, og alt av prøver var bra. Og babyen har vært aktiv som normalt resten av dagen i dag. :) Men jeg skulle ta kontakt med de hvis h*n ble veldig rolig igjen da...

Så nå er det bare til å vente på at ting skal begynne av seg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...