Gå til innhold

fant en klump under armen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant en liiiiten klump under venstre armhule, og den er rett under huden og mye mindre enn en ert, men kjennes steinhard ut, akkurat som en bitteliten stein, skal ta dette opp med legen, men er såå redd for at dette kan være kreft?:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe:p ta det heeeeelt med ro, det er bare en fettkul...

Har hatt det mange ganger :)

Skrevet

Du, det kan rett og slett være en fettkul. Sitter den fast eller kan du bevege den?

Sannsynligheten for at det er kreft er nok liten, men sjekk med legen din i alle tilfelle.

Har en kul selv under armen, var redd for det samme som deg men i følge legen så er det altså bare en fettkul:)

Lykke til

Skrevet

ja kan flytte på den, den er steinhard da, gjør ikke vondt å ta på den eller noe.. tenkte det kan være inngrodd hår med rot eller noe? siden jeg barberer meg hele tiden under armene, vet ikke, blir da bekymret:(

Skrevet

Under armene og i lysken er generelt de minst farlige stedene å få kuler, det er egentlig ganske vanlig. Har hatt det selv mange ganger. Det går bort etter en stund.

Skrevet

Jeg mener at hvis du kan flytte på den så er det ikke kreft. Kreftkulen skal på en måte sitte fast hvis jeg ikke husker helt feil.

Er godt mulig det er et inngrodd hår også:)

Skjønner at du blir nervøs, men dette er nesten heeelt sikkert ikke noe farlig:)

Kom deg til legen slik at du slipper å tenke mer på dette!

Skrevet

har time til neste uke, så får sjekket det da, det føles mer som en kvise, leste litt på nettet nå, kan være talgkjertle som er blokkert, og det føles som riskorn, som jeg føler det.. Har på magefølelsen at det ikke er noe farlig, men greit å få sjekket det:)

Takk for svar damer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...