Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Noen her som har gifta seg i dåpen uten at noen visste det? vi lurer på dette men vet liksom ikke helt hva vi skal gjøre
Budeia og lillegutt Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Ja det har jeg gjort Da jeg giftet meg som 21 åring, hadde vi invitert til dåp. Vi skulle ha koldtbord og kaker, og hadde invitert våre nærmeste. Da dåpen var over, og vi hadde tatt bilder sammen med presten, sa presten at alle måtte sette seg ned igjen, for nå var det en vigsel. Min far visste om det, for han skulle føre meg opp gulvet. Alle så ut som de hadde ramla fra månen Vi hadde en kort og grei seremoni, og etterpå var det mat. Jeg hadde en lys drakt, for kunne liksom ikke ha brudekjole i dåpen Buketten var røde langstilkede roser. Bryllupsfesten tok vi helgen etterpå med alle våre venner og søsken hjemme hos oss. Veldig billig, utrolig lettvint og kjempe koselig.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 er noe sånt vi har tenkt til også men er usikker på om jeg kommer til å si det til pappa.. blir ikke lange veien å gå opp til presten, et par meter skal ha dåp i et kapel.. har sagt til alle at jeg kommer aldri til å gifte meg så pappa har vel ingen håp om å få følle meg opp noen gang heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå