Gå til innhold

Er det bare jeg som har ei i magen som sparker så hardt.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hardt at det faktisk er ubehagelig til tider...?

Det skjer faktisk så ofte som annenhver dag at det er ubehagelig...

Lurer på om det er vanlig jeg...? Andre som har det sånn?

Jeg er 19+2 og har kjent liv en stund nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er :) Jeg er 16+3 idag og gleder meg til de første ordentelige sparkene! Så på profilen din at du venter din første. Når kjente du liv for første gang? Jeg venter min første også :) Har vært på ul to ganger nå, første gang 9+1 og andre gang 12+3. Skal neste gang 15 mai men føles som en eeevighet til! Har min første jordmortime imorgen så da får jeg sikkert høre hjertelyd :)

Skrevet

Har en i magen som har sparket ganske hardt til tider jeg også, men det var når jeg var kommet ca like langt som deg. Nå er jeg 27+3 og sparkene er ikke så harde lenger. Mindre plass, så han får liksom ikke rom nok til å sparke så hardt lenger. Men hadde det ubehagelig til tider før jeg også.. :)

Skrevet

Jeg synes det kommer an på hvor han sparker. Enkelte steder er bare gøy, mens andre steder som ned i blæren så hopper jeg til hver gang.

Skrevet

Noen ganger er det ikke direkte behagelig, nei. Det kommer an på hvor, og hvor hardt han sparker. Vrir han seg brått i samme slengen som han får inn en fultreffer, så er det ubehagelig.

Skrevet

egentlig tilhører jeg 3 trimester,men ville legge igjen et svar her.

Jeg trodde min å sparket veldig hardt å mye i 2 trimester,men etter jeg kom inn i 3 trimester, å sparkene når ribbeina, da snakker vi spark :-)

Men man venner seg til det, da er mab vant til sparkene fra 2 trimestrer, å de blir ikke så mye hardere, de sprenger på en måte mer.

Min gutt har vært aktiv helt siden han begynte å sparke veldig tidlig,

så blir veldig rart nå når han kommer ut..men veldig godt også.Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Hehe, aktivt her inne åsså skal jeg si nurket er gla i å sparka mammsen sin sånn mot blære regionen, er ikke vomdt men kan noen ganger være ubehagelig.. tror jeg har blitt litt sån vant til det jeg.. Godt at det er liv der inne, men hendewr seg at jeg må stryke på magen å si til snusket at nå må du roe ned... Hahaha.. ikke hjulpet så langt ;)

Skrevet

Hehehe... Godt å høre at det er flere aktive babyer her ;)

Jenta mi kjente jeg sparke før første ultralyd (15+4)

Kjente vel ca 4 spark...

Jaja... Tror dere at de blir like aktive utanfor magen?? ;)

Og forresten, jeg ble tante i går!! :)

Til ei lita jente...

Blir en skikkelig jentegjeng ;)

Skrevet

Tirnanog : Hvordan gikk det hos jordmor??

Var det gøy? :) Å høre hjertelyden...

Skrevet

Heij..Jeg kjente liv i uke 16 ca..å i uke 17 da var d sånn at man kunne se d på magen..den liksom hoppet opp der d sparket..men da var d ganske svakt..men nå di siste 2ukene har d vært veldi forandring..er nå nesten 24uker å hun romesterer MYE hver dag..hvis jeg ligger på siden kan hun sparke så mye at jeg må snu meg fordi d nesten gjør "vondt" så du er nok ikke alene der..veldi mye liv i den jenta her:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...