Mor til 3 søte små:) Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Utrolig frustrerende! Vi har snart tre barn og jeg ser ikke lyst på å være den eneste voksne med sertifikat de neste 6-9 mnd'ene... Er både sint og skuffet. Nå må jeg ordne alt av handling og kjøring/henting av unger. Vi bor en plass hvor det kun går buss en eller to ganger daglig og om sommeren går det ikke buss i det hele tatt. M.a.o blir dette utrolig tungvint for oss begge. Måtte bare syte litt!!
olebrum30_05&09&13 Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 ja da hadde jeg også hatt behov for å syte litt utrolig frustrerende.. håper vi slipper den situasjonen..
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Det gjorde samboeren til søstra mi for noen år siden. 2 år mista han den! Tror hun ble litt lei av å kjøre han rundt ja...
Lykkelig g~g~j Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 du har sikkert fortalt han nok ganger hvor kjipt og teit det var så jeg sender seg en ... "trøste på"... du får bruke de neste 6-9mnd på å fortelle han .. "hva har du lært av dette?" *trøste trøste*
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Man mister ikke lappen uten grunn, så jeg hadde "tørket tårene mine" og tatt ansvar for bilismen med meg og barna mine, så kan mannen ta bussen og fikse seg selv. Det er aldri uforskyldt å miste lappen.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Hun sier jo ikke at det er uforskyldt, men at det er crap for henne, for som hun sier, så blir det jo da automatisk virkelig MYE mer kjøring på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå