love4life Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 15 februar hadde jeg første dag i mensen sist gang, å hadde den i 4-5 dager. det bruker å være normalt for meg. Skulle jo da egentlig ha hatt besøk av tanta i midten av mars, men lykkelig for meg så kom hun ikke. men 2 april fikk jeg litt brun utflod (sorry detaljene folkens) som har vart til i går, 6 april. føltes ut som en evighet å vente på tanta, men så kom hun ikke skikkelig... lurer på om det kunne vært en festeblødning... hvem vet... siden jeg begynte å tenke tanken på at jeg kunne vært gravid har jeg hatt en del symptomer på det: Trøtt tørst - spesiellt på natta stikkinger i magen skikkelig humør svingninger - nå å innmari å... men i dag kjente jeg at jeg var skikkelig svimmel når jeg satte meg opp i senga, tenkte det bare var for at jeg var trøtt, men det har bare kommet å gått i perioder utover dagen. det er ikke lavt blodsukker, tretthet, sult eller noe av de tingene, for bortsett fra svimmelheten er jeg i topp form. noen andre som kjenner seg igjen eller?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 du har jo gode symptomer da om jeg skal kalle det det;) ta en test da!!))))))))))))))))))))))
love4life Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 ja, den testen skulle jeg gjerne tatt, men det skralter litt på økonomien. 2 uker siden tok jeg noen tester som var negative, så jeg tørr nesten ikke ta en til å bli skuffa men skal til legen den 16, for er jeg ikke gravid, så burde jeg hvertfall sjekka meg for å passe på helsa. får legen til å ta en test, så slipper jeg å bruke så masse penger på testene. håper på litt bedre resultat ev en blodprøve enn en test... hvis det i det heletatt er noen forskjell da...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 hei igjen:) tester er kjempe dyrt!er testoman så vet hva du mener.. har begynt å handle på lavpristester på nett masse tester til omtrent samme pris som en koster på apoteket;) håper ihvertfall du finner ut av ting:) lykke til!!
love4life Skrevet 7. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2009 ja, fant de testene på nett jeg også, lønner seg som bare rakkern. hvis vi det viser seg at jeg ikke er gravid etter legebesøket, å vi må prøve igjen, så er de testene det første jeg kommer itl å kaste meg over når jeg kommer hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå