Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Jeg sliter noe fryktlig med Pms-plager, får symptomer som; Kvalme, hodepine, dårlig humør, vann i kroppen går opp ca 2 kg, svæææært ømme bryst, kviseutbrudd :/ Føler jeg ikke klarer å gjøre de dagene jeg får pms! Hva symptomer har dere? evt finnes det noe som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Ja, i dagene før mens er jeg ikke greit. Har i tillegg kommerspiral, så mensen varer jo en stund... Jeg har ikke funnet noe som hjelper på meg. Er blitt anbefalt akupunktur, men føler det ikke er verre enn at jeg kan leve med det. Det er ømme pupper og humøret mitt som liksom er det verste.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Jeg sliter ikke med smerter, men humøret er forferdelig. Og utifra mange krasse svar her på dib tror jeg det er mange som sliter med pms
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 får masse kviser, vondt i bekkenet og et fryktelig humør.. jeg er prøver i tillegg, så når jeg får mensen så har jeg ikke lyst på barn lenger.. gråter og gråter og gråter.. men mannen min har lært seg å takle meg da
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Kosthold kan utgjøre forskjell mellom "himmel" og "helvete" ang PMS.. Ikke for alle,- men for mange..Tenker ikke da på usun vs sunt kosthold, men "feil" sammensatt..Noen matvaser er veldig "utløsende" for PMS... var et program på TV om det for lenge siden....
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 Jeg har ALDRI merket noe som helst! Skjønner at jeg er heldig !! *trøsteklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå