Joikaboll@ Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Jeg har en Buskerud bunad, men etter flere nettsøk, finner jeg den ikke. Kommer opp mange, men ingen som min. Jeg VEIT det er Buskerudbunad, men ikke hva den evt heter mer, jeg MÅ ha ny skjorte.
En_av_hver Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Hm.... jeg vet vel bare om en jeg...den "vanlige" sorte..er det flere av de? Jeg skal se om jeg finner bunadsboken min jeg....*løper*
Joikaboll@ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Og der fant jeg den selvfølgelig Nedre Buskerud var det visst. Tro om jeg kan finne pris på skjorte på nett.
En_av_hver Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Yes. Nedre Buskerud, veldig fin synes jeg.....;-) Har du sett på bunadstradisjoner.no? :-)
Joikaboll@ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2009 Takk takk. Jeg titter inne der nå, men finner ingen priser på skjorte.
En_av_hver Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Ikke jeg heller, ble nesten litt besatt jeg nå he, he. Fant imidlertid pris på min da.......6500,-....hjelpes. Jeg leter videre:-)
Joikaboll@ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2009 Har du link til prisen du fant på din skjorte? Mest mulig har vi samme skjorta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå