Shabby Cheap Chic Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 oppdaga bare at ei av de bhg ansatte var på facebook:)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Ja, noen:) Med de er også gamle arbeidskollegaer, treningskamerater og naboer
Tommage♀♂ Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Jeg er kun venn med folk jeg har hatt felles opplevelser med, og som jeg prater med om vi treffes. Barnehageansatte har jeg ikke felles opplevelser med, annet enn ved henting/levering av ungene...
cherry coke Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Ja, en. Men hun kjente jeg før jenta mi begynte i bhg.
Mom2Two Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Nei, og vil ikke være det heller. Synes det blir en litt "merkelig" blanding av business og pleasure. Hadde vært annerledes om det var noen jeg kjente fra før uavhengig av barna.
brooklyn Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Ja. Hun ene har jeg gått på skole med i 9 år og hun andre har jeg vært nabo med da jeg var yngre. Var venner med dem på facebook før de begynte å jobbe i bhg til storebror.
ifie Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Jeg syns de som jobber i barnehagen er kjempetrivelige og kan skravle masse med dem og føler nesten jeg kjenner dem - men ville nok ikke hatt dem som venn på facebook forde
Mom2Two Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Synes på en måte de har rett til litt privatliv, og det vil jeg også ha:-) Kan jo hende de føler seg presset til å adde folk når de spør. Jeg vil ikke vite hva de ansatte gjør i fritiden:-)
Raych Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Ja:) Vi omgås dem utenom bhg, så det føles helt naturlig:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. april 2009 #12 Skrevet 7. april 2009 Ja, men de er mer enn bare bhg personalet =)) De jeg ikke kjenner godt i tillegg har jeg ikke på venneliste =)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 7. april 2009 #13 Skrevet 7. april 2009 ja en, men det er fordi hun er min svigerinne=)
Gjest Skrevet 7. april 2009 #14 Skrevet 7. april 2009 Nei. Synes det er viktig å skille mellom jobb og privatliv. Når det gjelder bhgansatte i mine barns bhg vet de mer en nok fra før av om oss
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. april 2009 #15 Skrevet 7. april 2009 Ja en, men hun omgås jeg utenom. Hun måtte klarere med sin sjef at vi var "venner" på facebook, for de ansatte i vår bhg har ikke "lov" å være venner med barnas foreldre på facebook uten at de kjenner dem privat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå