Blind Gudinne Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Fant fort ut her i gården at smørepålegg var det beste! Makrell, leverpostei, smøreoster, tubeoster, syltetøy ( jada.... JEG ga syltetøy!), prim.... stort sett alt jeg kunne bre over skiva =D
~sjiraff~ Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Grov leverpostei. Han er skikkelig kresen da det kommer til pålegg og alt av oster, smøreoster, kaviar, skinke o.l. kommer i retur. Grov leverpostei må han ha fordi den vanlige inneholder tomat.
erteposen + 4 Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Jeg gav nok mine en del smørepålegg fordi ellers så spiste de bare pålegget:) Pesto, kylling, skinke, leverpostei, tunfisk på tube, makrell i tomat, smørost og vanlige oster, fiskepudding, kaviar osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå