Gå til innhold

Brødskive 1 år-inger!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser dem på brødskiva av pålegg`???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant fort ut her i gården at smørepålegg var det beste!

Makrell, leverpostei, smøreoster, tubeoster, syltetøy ( jada.... JEG ga syltetøy!), prim.... stort sett alt jeg kunne bre over skiva =D

Skrevet

Grov leverpostei. Han er skikkelig kresen da det kommer til pålegg og alt av oster, smøreoster, kaviar, skinke o.l. kommer i retur. Grov leverpostei må han ha fordi den vanlige inneholder tomat.

Skrevet

Jeg gav nok mine en del smørepålegg fordi ellers så spiste de bare pålegget:) Pesto, kylling, skinke, leverpostei, tunfisk på tube, makrell i tomat, smørost og vanlige oster, fiskepudding, kaviar osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...