xxxJulianexxx Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Jeg likte virkelig vaniljecola. Synd den ble borte:( Ellers så blander jeg kaviar og majones på brødskiva. Mange som synes det er ekkelt. Og jeg spiser mandler som det skulle vært godteri.
Makka Pakka Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Liker å drikke som brus det andre bruker som blandevann, eks "red russian" (heter den det tro? rødlig bitter brus) og "bitter lemon". Suketter i kaffen. Kald hjemmelaget ertersuing. Spiser en skål med bare det som godis.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Vaniljecoke er kjempegodt! jeg liker cherry 7 up.. finner den bare i en butikk her hvor jeg bor og den koster det dobbelte av en vanlig brus.. ellers liker jeg peanutsmoer og ost paa ritz kjeks, og peanutbutter og syltetoy paa loff.. men ikke noe mer dramatisk
mayaya Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Jeg må ha tomatbønner til fiskeboller i hvit saus :-p Og synes det er kjempegodt med syltetøy & hvitost eller soltørkede tomater & hvitost på skiva
Kari K. med to søte små Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Trønderfår og bringebærsyltetøy sammen;)
Blind Gudinne Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Likte også vanilje-colaen!!! Og elsker cherry-coke =) Ellers syns jeg bacon til fiskeboller er godt Elsker ertestuing- både kald og varm Surkål også..... varm eller kald spiller ingen rolle Loff med paprika-potetgull Fiskekaker med sennep Brødskive med nugatti OG peanøttsmør Ris med rømme
ifie Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Kaviar og majones er jo det samme som kaviarmix, så det er vel ikke så rart? Ble bare en kommentar fra meg. Har visst ingen spennende matvaner...
cherry coke Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 Ingefærøl Lohengrin sjokoladen Torsketunge oksetunge Uæææ...ser jo ut som en pensjonist med den listen der..;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 cherry coke elsker jeg også, men det er vel ganske normalt. hehehe. bacon til fiskeboller er jo iallefall normalt. jeg liker isbiter i melken min, det synes de fleste er rart.
Gjest Skrevet 7. april 2009 #12 Skrevet 7. april 2009 Beste sjokoladen jeg vet er Anton Berg plomme i madeira. den er det ingen andre jeg kjenner på min alder som liker. Ellers er jeg altetende, men tror ikke jeg spiser noe veldig sært
Gjest Skrevet 7. april 2009 #13 Skrevet 7. april 2009 Bestemora mi drakk alltid lettøl blandet med solo når hun skulle kose seg. Det syns jeg var sært.
xxxJulianexxx Skrevet 7. april 2009 Forfatter #14 Skrevet 7. april 2009 Men jeg liker ikke kaviarmix da. Jeg må blande selv. Da får jeg rette mengden av hver.
Lovemelikeyoudo Skrevet 7. april 2009 #15 Skrevet 7. april 2009 sambo har leverpostei med kaviar på brød skiva
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 7. april 2009 #16 Skrevet 7. april 2009 Det gjør faktisk bestemora mi også....
Hellinor Skrevet 7. april 2009 #18 Skrevet 7. april 2009 Jeg elsker Plomme i Madeira!!!! (og jeg er 26 :-))
lille je Skrevet 7. april 2009 #19 Skrevet 7. april 2009 vafler med nugatti:) Hvitost med purreløk på brødskiva.
Gjest Skrevet 7. april 2009 #20 Skrevet 7. april 2009 Jeg liker best ostepopen, når den har stått litt ute i bolle og blitt seig. Nam!
frk.velandre Skrevet 7. april 2009 #22 Skrevet 7. april 2009 ja slagna ostepop. nam! haha kjøper en pose å heller det i en skål et døgn, såå spiser jeg den.
Gjest Skrevet 7. april 2009 #24 Skrevet 7. april 2009 Cherry coke, Lohengrin sjokoladen er nyyyyydelig! Jeg syns kaviar med hvitost over er godt, mange syns det er rart. Og baconost og dansk-salami er namnam.
___ Skrevet 7. april 2009 #25 Skrevet 7. april 2009 Rødvin til sjokolade eller mørk tung sjokoladekake. Min tante synes det er underlig med rørt syltetøy på potetlefsene. Nam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå