BlueDome Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 ... sett kjempestor pris på alle svar 1. Når er man i 1pp ? Og hva er egentlig en pp ?? 2. Hovr lenge tar det før kroppen avvenner seg p-piller, og man kan bli gravid igjen ? 3. Hvor lang tid tok det før dere fikk mens etter å ha avsluttet p-piller?? 4. Flere som har erfaring fra å miste mens med Cerazette, men som er gravide nå - og kan fortelle hvordan det gikk, tid osv ??? Takk (",)
Lotta2010x2012 Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 1. Når man begynner å prøve, er det 1.pp. 1 pp er fra en mens til neste mens. 2. Mamma ble gravid med alle sine 3 måneden etter ho sluttet på pilla, andre tar det opp til et år. Varierer veldig fra person til person hvor fort man får igjen mensen, og hvor regelmessig den blir igjen. 3. Jeg kom rett inn i vanlig syklus etter pilleslutt. 4. Har jeg desverre ingen erfaring med.. Lykke til=)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 hei:) pp betyr prøveperiode også mener jeg at det er veldig vanlig at det kan ta opp til ett år å bli gravid etter p pille bruk..MEN DET GJELDER IKKE ALLE! er så lenge siden jeg gikk på pillen, at resten kan jeg ikke svare på...håpr andre kan svare deg litt mer..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Hei skal prøve å svare så godt jeg kan... 1. Når er man i 1pp ? Og hva er egentlig en pp ?? 1 pp betyr første prøveperiode, det er den tiden fra du får mens og til du venter EL og venter på IKM (IKM= den dagen du venter på mensen men som du håper at ikke kommer; dvs Ikke Kommende Mens). 6 pp vil si at du har prøvd i 6 sykluser (har hatt 6 menstruasjoner) 2. Hovr lenge tar det før kroppen avvenner seg p-piller, og man kan bli gravid igjen ? Det er individuelt når kroppen avvenner seg med p-piller og ja man kan bli gravid igjen. 3. Hvor lang tid tok det før dere fikk mens etter å ha avsluttet p-piller?? Det tok 2 mnd før jeg fikk tilbake mensen etter at jeg sluttet på p-piller. 4. Flere som har erfaring fra å miste mens med Cerazette, men som er gravide nå - og kan fortelle hvordan det gikk, tid osv ??? Jeg mistet mensen helt når jeg gikk på Cerazette, tok 2 mnd før jeg fikk tilbake mensen og det tok ytterligere 3 mnd (3 pp) før jeg ble gravid. Jeg mistet dessverre når jeg var 3 mnd på vei (12 uker) i MA med tvillinger. (MA=Missed Abortion, fosteret dør men kroppen ordner ikke opp selv, man må ha utskraping) Håper jeg fikk svart deg sånn noenlunde. Jeg prøver å bli gravid igjen etter at jeg mistet i MA for nøyaktig 4 uker og 3 dager siden og jeg går nå inn i min 2 pp etter MA. Sluttet på Cerazette i juli/august 2008. Ønsker deg lykke, lykke til =) Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå