Gå til innhold

utflod flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Litt leit detta altså... Synes selv jeg har mye utflod,men ingen lukt eller spesiell farge, men derimot ganske tykk innimellom. Dette er heller ikke hver dag. Tenkte jeg skulle høre med fastlege,har time rett etter påske.

Har hatt det litt frem og tilbake etter jeg ble gravid, er dette noe å tenke på? Er det noen som har samme erfaring? Dette er mitt andre svangerskap og husker ikke helt hvordan det var med førstemann....

Beklager detaljer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte som deg! Dette er mitt andre svangerskap, og kan heller ikke huske hvordan det var sist :)

Jeg syns jeg må bruke truseinnlegg hver dag, og av og til virker det tykt og andre ganger tynt. Mener det er vanlig når man er gravid, hvertfal i begynnelsen, men har også tenkt å høre med lege neste gang jeg er på kontroll :)

Skrevet

Hei du

Det er greit og høre at det er flere som har noen av de samme erfaringene :P Jeg harr ikke behøvd å brukt noe truseinnlegg,men føler av og til at jeg skulle hatt det med meg i veska!!

Får høre med legen etter påske,men tror også det er ganske normalt pga. slimhinner jobber mer under et svangerskap.

Skrevet

Jeg har også utflod. Må bruke truseinnlegg daglig, ellers må jeg skifte truse flere ganger om dagen. Noen dager har jeg mindre og noen dager mer. Tror ikke det er noe tenke på, bortsett fra at det krever god hygiene.

Skrevet

Kom til å tenke på at jeg leste noe ang. hygenie faktisk. Ikke bruke noen type såpe,verken asan eller noen av de andre intimsåpene,var best med bare vann hvis man hadde utflod..

Skrevet

Jepp...dette høres kjent ut...jeg er blitt skikkelig heavy bruker av truseinnlegg. Tror det er normalt,selv om jeg ikke kan huske at det var slik forrige gang jeg var gravid. Men er jo mye som skjer i slimhinner o.l i det området, så er vel ikke helt usannsynlig at utfloden vil forandre seg/øke/minke i mengde??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...