baby09...:) Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Ja jente da e eg endeli ferdi:) "lillingen" i magen viste seg å være en stor gutt på 4290 gr og 53 cm. Va dermed 1 cm og 1,1 kg større en storebror. Fødselen måtte settes gang da kløen min kom tilbake, og ikke skjønne eg at folk vil settes i gang. åpningsfasen va helt grusom me rie i ett kjør, men utdrivningsfasen gikk kjempfint til tross for den store babyen. Måtte bare sy 3 sting:) No e vi kommet godt inn i rutinan her hjemme og bare kose oss. Lillebror skal forresten hete Isak.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Gratulerer så masse med lille Isak Kose dere masse i påsken og tiden framover
Schnygga Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Gratulerer med "lille" Isak (Ikke sant det ikke er så ille å føde en baby på over 4 kg? ) Så flott at du har en positiv erfaring med å bli satt igang, synes det er få jeg hører om om dagen som har det Her forløper ting som normalt, kvalmen har nogenlunde gitt seg! I går klarte jeg til å med å spise litt påskenammis uten å spy "dagen derpå" - og det må man kalle forbedring 14 uker i morgen, og går å venter på innkalling til ordinær ul! Gleder meg til å begynne å kjenne liv, merket de første haleslagene i uke 15 sist, så det er jo ikke utenkelig at det snart kan begynne å krible litt Ellers har jeg har junior blitt syk for første gang, han kastet opp i hele går, og var urolig i hele natt..men jeg håper det verste er gått over til i dag. Etter frokost og en hel umasse med vann så sovnet han igjen nå. Krysser fingre for at han er som mammaen som bare sover av seg sykdom God Påske til dere alle!!
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Godt å høre fra deg 09, og gratulerer så masse! Du sier dere bare koser dere, hvordan er det å få nr 2 i forhold til nr 1? er det lettere? får du tid til NOE annet med to barn?? Guri land, jeg syns det er nok jobb med bare en jeg, så jeg er imponert over de som klarer fler. Men så har jeg utrolig mange andre baller i lufta, så kanskje derfor. Uansett, gratulerer så mye og kos dere masse! Du viste ikke at du fikk en gutt? Så koselig det blir for de to guttene å ha hverandre. Og isak var virkelig et nydelig navn! Schnygga, så bra kvalmen kanskje er litt bedre! Det er så deilig når den slipper tak, håper du ikke får andre plager bare. Jeg leker med tanken om nr 2 jeg og, men som nevnt over har jeg hendene fulle nå. Dessuten er jeg ikke helt ferdig student riktig enna, og tenker jeg må få meg en jobb først. Er ikke det litt lurt? Tiden går så fort. Min er allerede ti måneder! Det å gå gravid er en magisk tid. Jeg koste meg, selv om jeg nesten ikke kunne gå! Det er så fint å ha noen inne i magen! og når de kommer ut, er de enda bedre enn man håpte på! ha en fin påske alle sammen!
Schnygga Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Har alle gressenkene forsvunnet på påsketur? Bare innom å sier hei! Travelt om dagen med villminken min og sambo borte (Men han kommer hjem om ei uke ))) ) Ellers er alt flotters! Drister meg til å lage ei slik ei jeg: IKM: TERMIN: Schnygga - 10. Oktober
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå