Gå til innhold

*chiquita*;-)),

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg fått en smakebit på det å være tobarnsmor;-) har gått veldig greit med niesen min her, men ble litt styr under legginga...mest pga tuva egentlig..men nå sover de søtt, og jeg sitter her med cola og pringles( uff jeg er så usunn....) og slapper av.

fikk brev fra føde.pol med innkallelse til kontroll 8 mai, så da blir det sikkert en ny ul også;-))og mer info om KS...

har bestillt akupunktur mot allergien et annet sted enn hun som ikke ville, og skal dit om en drøy uke..rekker det heldigvis før bjørka kommer!!!

har du noen magefølelse på kjønn nå eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt styr ja,når men plutselig blir tobarnsmor ja:) Hehe, opplevd det noen helger:) Tror det blir anerledes når babyen kommer. Jeg tror ikke på de som sier en er som ingen,to er som ti. Man må jo være mye mer rolig og ha mer kontroll når man får andremann?? Mere arbeid blir det jo selvfølgelig. Det sier seg jo selv.

Spennende med ny ul og info om KS.

Jeg har bare en uke igjen til min ul:) Gleder meg!

Bra du fikk akupuntur time også. Kan ikke være noe greit å være skikkelig alergisk og gravid. Huff, håper dt vil hjelpe for deg.

Har ikke fått noe mere magefølelse, har jo drømt en gang at det er gutt og to ganger at det er jente:) Fant faktisk et fint jentenavn idag: Amanda:) Manne likte de med en gang. Har to guttenavn: Conrad og Leon, og de må jeg overtale manne til å like:)

Har dere begynt å tenke navn?

Holdt på å skarive god helg:) Har veldig helgefølelse, men er nok bare fordi jeg er våken etter kl.23:):) Det er sjeldent nå:)

Ha en fantastisk fin påske:)

Skrevet

god morgen;-)

i dag har jeg sovet lenge...deilig!

før vi fant ut kjønn hadde vi problemer med guttenavn...ble ikke enige om noen egentlig..men dagen etter ul kom jeg plutselig på et navn: Sigurd...og sambo var enig;-)så foreløpig er det en liten Sigurd i magen....jeg hadde Konrad på min liste, men sambo var ikke enig..

Amanda er kjempefint;-)

tipper på jente hos dere jeg...da har jeg jo 50 % sjanse for å tippe riktig;-)))

ha en fortsatt god påske;-)

Skrevet

Sigurd er kjempefint:) Så gøy at du hadde Konrad du også. Jeg ville skrive det med C, etter tipp olderfaren til babyen:)

Håper jo litt på jente:) , selv om det hadde vært veldig gøy med en gutt til. Så hadde jeg fått brukt alt det fine tøyet jeg har etter bendik, så hadde han nok også syntes det hadde vært stas med en lillebror. Det er 2 av "kameratene" Hans som har det:)

Nå er det ikke så altfor mage dagene igjen, så håper bare de kan få sett det.

I morra kveld skal bendik sove hos svigers, så lørdag kan vi få sove leeenge:) Idag var den 06.50! Ikke tid å stå opp på i en ferie nei!

God påskehelg!

Skrevet

god kveld;-)

nå sitter jeg nok en gang denne påsken og koser meg med godteri..hvordan skal dette gå?får starte hverdagen i morgen, og spise litt sunnere;-)har gått en lang tur hvertfall....

idag har puppene mine begynnt å lekke..begynnte med ammeinnlegg i uke 25 sist, og hadde egentlig håpet å slippe unna denne gangen, men...

tuva har fått øreverk, og har endelig sloknet etter en laaaang kamp for å få i henne smertestillende..hun har hatt det et par ganger før, og da har det heldigvis gått fort over.

da er det bare en fridag igjen før hverdagen begynner igjen;-(

var vel deilig å sove lenge igår, tenker jeg?

Skrevet

Huff ja, det er blit mye godteri i påska. Men nå er det slutt! Lagt på meg 1kg på en uke:) Jeg har sittet mye stille også da. Nytt sola!! Så fra i morra blir det sunne matvarer og gåturer:)

Godt å høre at det ikke bare er jeg som bruker ammeninnlegg under svangerskapet. Begynte nok rett før uke 30 forrige gang. Har ikke begynt nå, men merker det kan dryppe litt innimellom. Så jeg slipper nok heller ikke unna.

Det var godt å sove lenge på lørdag ja, søndag var det tidlig påan, men vi var i dyreparken hele dagen, så idag sov bendik til 8.30. DEILIG! Begynner ikke jobb før kl.12 i morra, så håper vi kan sove ut før jobb og bhg:)

Håper tuva er bedre i øreverken. Det er så utrolig vondt, har hatt det ofte selv.

Ha en fin kveld, og en god arbeidsuke:)

Du hører nok fra meg på onsdag, da er det ul:)

Skrevet

Må være fint å bo så nærme dyreparken;-)....vi har tusenfryd 10 min unna med bil, så vi får ta en tur utover våren;-)

tuva er bedre..har ikke hørt noe klaging ved leggetid, og vært i farta hele dagen...begynner å merke at hun blir mer og mer rastløs og trassig for hver dag det ikke er bhg, så det blir nok stas å møte vennene igjen imorgen;-)

Lykke til på onsdag;-)))

Skrevet

Godt å begynne hverdagen igjen.

Bendik var ihvertfall klar for bhg idag, og sovnet som en stein i kveld:) Jeg kommer sikkert ikke til å få sove,gleder meg altfor mye til imorra. Godt det er frustrerte fruer ikveld, så jeg kan tenke på noe annet:):)

Skrevet

tuva var også kjempeglad for å være i bhg..og hun var blid som en sol på ettermiddagen også, etter et par dager med surmuling hjemme;-)men hun sovnet IKKE som en stein...har nettopp blitt stille der oppe, så hun blir nok trøtt i morgen...

skjønner at det ikke blir mye søvn på deg inatt, ja...til og med jeg er spent;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...