Gjest Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Nå har jeg kjøpt Dong Quai!! Veldig spent. Kan man begynne å ta det midt i syklusen? Tar du tabletter eller væske?
lillehare Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 det er jeg usikker på, men hvis jeg ikke husker f\helt feil så begynte jeg vel rett på tror jeg. men, leste i forumet i sted at disse pillene kan øke sjansene for spontanabort, men da skjønner jeg ikke hvorfor akupuntører anbefaler det. det er sikkert forskjellig tenker jeg. jeg har iallefall tatt det og det har regulert mensen min hvilket jeg er veldig glad for. jeg tar tabletter. send meg pm eller skriv på forumet hvordan det går med deg da lykke til
Gjest Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Ja det var jeg som sa det til deg, jeg leste det på wikipedia. Men jeg tror det gjelder viss du tar det under svangerskapet. Det blir spennende. Jeg er på dag 7 i syklusen og tok den første tabletten nå. Jeg har hatt uregelmessig syklus i 2 år og provera hjalp ikke. Jeg ser at du skal til Porsgrunn også? Ser ut som vi har litt samme problemstilling så det blir spennende å høre hva de sier til deg! Har du eggløsning i syklusen? Husker ikke om du sa noe om det..Jeg fikk en bok av en venninne idag som heter fertilitet og befruktning. Så nå må jeg lese litt. Hun ble gravid nå, så hun ga boka videre til meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå