Gå til innhold

Blir så frustrert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legge tiden har blitt et helvete her i huset.

Plutselig skal ikke største sove samme hva.

Har to tette og de deler rom, har ikke annet valg da jeg kun har et soverom.

Før la de seg begge ned og sov helt fint nå blir minste rasende to sekunder etter jeg går ut av rommet og jeg må inn å legge henne ned igjen hver 3 minutt. (det er ikke sår jeg er lei meg gråten det er hyling.) Storesøster finner det morosomt og løper rundt i rommet som en gal. Ikke kan jeg lukke døra på ho når ho er i stua mens jeg prøver å roe minste, for da står ho å roper og slår i døra.

Og lukker jeg ikke døra kommer ho inn og lager bråk inne på rommet.

Og når jeg legger største sover minste om jeg er heldig,

Største blir lagt og så går jeg å lukker døra men ho er jo ute av senga det sekundet jeg lukker døra. Jeg har prøvd å overse det og bare la ho styre til ho sovner innpå der, men om jeg ikke kommer å legger ho så begynner ho å dunke på senga til søstra. stelle seg så nærme hodet til søstra som mulig å rope høyt ja allt for at søstra skal vokne, for da vet ho jeg kommer.

Jeg føler jeg har prøvd allt. Jeg har prøvd å kutte ned på søvn på dagen , det hjalp ikke, prøvd å kutte helt ut søvn men ddet hjelper heller ikke. (da blir ho bare trøtt for tidelig og sutrer hele kvelden.)

Jeg har prøvd å følge ho tilbake tl senga uten å si noe, men det er en super moro lek tydeligvis.

Prøvd å ignorere henne helt, men da vekker ho søstra.

Prøvd å snakke til henne/med henne.

Har blitt sint på henne og kjeftet. NOe som tydeligvis er super moro.

Jeg er rett og slett super sliten nå av å skulle takle allt dette alene hver eneste dag.

dette styret tar allt ifra 30 min til en og en halv time hver kveld.

Samtidig skal jeg takle henne gjennom dagen hvor hun nekter å bruke ord.(jeg vert hun kan dem for hun brukte de masse før) og så blir rasende fordi jeg ikke forstår hva ho mener, eller selvfølgelig om jeg forstår men sier nei.

Hun er foresten bare så vidt over 2 år.

På toppen av det så ringer barnefaren sånn midt i dette og kommer med kommentarer som , ja er ikke lett å vite hva VI skal gjøre med det, de er flinke på å spille på alle srenger hos OSS foreldre. ogsåvidere.

Heletiden vi og oss, og da fikk han en alvorlig skjellebøtte av meg, (var ikke meninga men jeg er rett og slett helt utslitt.)

Han har ikke sett unga på snart 4 mnd. jeg er alene med de 100% av tiden, han lever på stønad og sitter på ræva og spiller dataspill hele dagen, og så kommer han å snakker som om vi er sammen om dette og at han gjør en del av jobben med å oppdra de også.

Og bare sånn at ingen tror det , jeg har ikke nekta samvær på noen måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at nå er bf veldig sur på meg da for jeg er sååå slem med han..........

Skrevet

når legger de seg?

har hatt akkurat samme problem. men etter totalt kaos i 4 mnd snudde alt seg da jeg prøvde å legge de tidligere..:)

i stede for 1930-2000 tiden, la jeg de fast 19, DA sovnet de greit:)

de var da 17 mnd og 3 år. hadde samtidig en baby å to litt eldre barn, så var litt avhengig av at leggetiden gikk greit:)

Skrevet

De legger seg mellom 6 og halv 7 om kvelden.

De er begge ordentlige røtte og klare for senga når de legger seg, men på et eller annet mystisk vis så får storesøster en masse energi det øyeblikket hodet legges på puta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...