2pluss1engel Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 er i 17.uke og kjenner bare en sjelden gang litt liv. begynner jo å lure på om den lille mangler både armer og bein.... føler liksom at noe må være galt. skal på ul i uke 20 og føler ventetiden blir lang...
Gjest Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Du er jo bare i uke 17, det er helt normalt å kjenne lite og spordarisk liv da, mange kjenner jo ikke liv i det hele tatt på denne tiden :-) Skjønner likevel hva du mener, jeg har kjent liv tidlig med alle barna, men der jeg kjente mye liv, også utenpå magen rundt uke 17 med de tre første (også ham der morkaken lå foran), kjente jeg lite liv, og ikke noe utenpå magen før rundt uke 20-21 med vesla, da økte det veldig på plutselig. Nå er morkaken bak. Så hvert svangerskap er ulikt tydeligvis. Du trenger nok ikke å bekymre deg :-)
2pluss1engel Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 ja det er vel sant som du sier. er vant til masse liv tidlig i de to forrige sv skapene så jeg bare føler noe er galt denne gang liksom. satser på jeg tar feil da
Gjest Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Her var i hvertfall alt helt i orden med vesla selv om jeg har kjent mye mindre ti henne fra til rundt uke 20-21 enn med guttene. Har lurt litt på om kjønn spiller inn eller om det har vært tilfeldig, men synes det er litt pussig uansett :-)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Jeg er førstegangs da og 18+1, men jeg har bare så vidt begynt å kjenne liv nå. Og det er mest vibreringer og svaaaake dult helt nederst. Har morkaka foran så er nok mye derfor. Kanskje morkaka di også ligger foran?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Du trenger ikke stresse! Med førstemann kjente jeg litt liv rundt uke 17 men det var leeeenge mellom hver gang. Først rundt uke 22 ble det fres der inne. Så på ul i uke 18 at det var full rulle så det var nok bare det at jeg ikke kjente noe. Det spørs jo veldig hvor morkaka di ligger også.
bella med boble i magen Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 hei ..tror ikke du behøver å bekymnre deg.. jeg kjente ikke liv før i uke 20-21.. det var hovedsakelig fordi morkaka mi ligger foran på magen og fungerer som en god støtdemper (det samme gjelder en venninne av meg som får barn nr 2).. jeg kan kikke på magen min nå i uke 31 og se at den flytter på seg uten at jeg faktisk kjenner noe særlig.. rare greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå