*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Hei? har noen sett denne filmen ? er den verdt å se? eller skal jeg la være?
Nr.4 i april :) Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Hei, så den faktisk i går. Helt greit å ha sett den, det er jo unaturlige ting som skjer. Synes ikke den var skummel, heller litt ekkel. Gidder ikke å se den igjen med andre ord.
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 okey =) Jeg har kjøpt den i dag for jeg har ikke turt å se den på kino =) jeg liker best å se sånt hjemme så jeg kan skru opp og ned lyden =) hehe =) lille my, hvor gammel er du? er du prøver? klem
Nr.4 i april :) Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Synes det va greit å se den hjemme jeg også Jeg blir 30 nå i april. (hjelp, tiden går fort) Har to barn ei på 5 og en gutt på snart 3, og en gutt til på vei. Har du barn ? God fornøyelse med filmen
ifie Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Jeg så den for et par dager siden og var vettaskremt den første lille halvtimen! Redselen kom egnentlig bare fordi jeg var så redd for hva som kom til å skje, men da det begynte å bli action var det greit Var litt ekkelt et par ganger, men helt greit. Jeg syns det er greit å ha sett den, men tror nok ikke jeg gidder å se den igjen
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 8. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2009 lille my: jeg er 23 jeg da... har ingen barn og vi har så vidt begynt å prøve på nr 1 =) så er en spennende tid fremover =) Vi har ei jente på 5 år hver 4. helg på avlastning da =) det er kjempealright =) Filmen var ille skummel i ca 45 min oxo var det vel litt komisk resten av filmen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå