Gå til innhold

Hvor gikk vannet deres, jenter? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med nummer en ble vannet tatt på sykehuset, med nummer to gikk det hjemme på soverommet (med påfølgende rensing av senga....:P ).'

 

Nå er jeg litt spent på nummer tre - er veldig lite lysten på å slippe vannbomba på Kiwi eller i rulletrappa på kjøpesenteret...Kjenner at jeg er litt klar for å holde meg innenfor hageporten de siste ukene for å unngå pinlige situasjoner.

 

Noen som har vannet ned offentlige steder...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med førstemann gikk vannet ute på verandaen.. det var sommer og varm og jeg hadde på meg skjørt.. så var bare å bytte truse faktisk...

 

med andremann gikk det på sykehuset rett etter en undersøkelse på åpningen og 8 min etter var snuppa ute.

Skrevet

Vannet mitt gikk inne på en matbutikk i ski. Det ble vått der og jeg gikk ut som om jeg skulle ha driti på meg. Ikke særlig festlig, men når en er midt oppi det, så tenker man ikke noe spesielt.

Skrevet

hehehe, ser det for meg. Joda, første gang ble det tatt midt i fødselen på sykehuset da det standhaftig ikke ville ut av meg...

 

Aner ikke hvordan det skal gå neste gang. Men nei, vil veldig lite at det skal gå på kafe eller noe ;P

Skrevet

Med første gikk vannet i senga. Ikke mye så det gikk bra.

Med nr 2 gikk vannet under fødselen på sykehuset.

Spent denne gangen, men babyen har festa seg så da blir det vel ikke noe splash (håper jeg!)

Skrevet

begge gangene har det gått på soverommet når jeg har reist meg opp av senga :)

Så alt havnet på gulvet:)

Skrevet

Det gikk i sofaen, men jeg kom meg inn på do med veldig samlede ben, så ingenting utenfor... Var om natta. Fikk ikke sove for jeg hadde en ubehagelig uro i kroppen, så jeg satte meg for å se på TV... 45 min etter gikk vannet... hehe

Skrevet

På soverommet..

Hadde vært på do og lagt meg igjen, så kjente jeg att det rant litt..

Tenkte jeg ikke hadde tisset ferdig, noe som kan skje når man er høygravid og reiste meg så sa det virkelig splash!!!

Hehe skal si mannen fikk fart på seg ja:D

Og har fått høre det i ettertid att det ikke var noe særlig å vaske det opp:)

Skrevet

Med førstemann gikk det i sengen hjemme :-) Gubben fikk seg litt av en vaskejobb mens jeg lå på føden :-D

 

 

Skrevet

Jeg reiste meg opp fra sofaen, så begynte det å renne, men ikke sånn kjempe mye. Vi reiste på kontroll på helsestasjonen, og der sa det splash, store mengder vann i skoa, festlig :P

Skrevet

På soveromsgulvet da jeg reiste meg fra senga med den første. På badet etter å ha vært på do med andre. På sykehuset under fødsel med tredje. Statistisk så blir det vel på butikken eller noe sånt denne gangen da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...