♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Her blir det ganske rolig, siden snuppa er syk, så kose oss hjemme vi:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Jeg skal skrive prosjektoppgave, obligatorisk oppgave i et annet fag og forberede meg til eksamen i et par fag. Festlig. Innimellom skal jeg passe på guttungen min mens mannen jobber ekstravakter.
erteposen + 4 Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Er barnefri og sykmeldt, og for dårlig form til å gjøre noe ut av påska:/ Skal lese en del bøker, skrive en artikkel, planlegge rom til tvillingene, få mannen min til å pusse opp der jeg vil (for første gang i hans liv siden jeg gjør det meste slikt) og nok gå på kino. Til vanlig går vi på ski en uke:)
flypapir Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Vi er hos mamma i Oslo. Skal ikke gjøre så mye, men treffer noen venner/familie. En tur på kino, frognerparken osv... Og i morgen skal jeg shoppe!
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Vi skal lemme, eller vi skal ikke lemme he he, men sauene skal lemme, og vi skal passe på, hjelpe, gi koppelammene melk osv. Vi skal ha middagsgjester 2 dager og ellers så skal vi vel be om fint vær og være litt ute, litt inne og kose oss som en hel familie for sambo skal også ha ferie nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå