★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 jeg begynte å blø etter sex i gårkveld og spottet litt idag.. er bare på dag 14 i sykl i dag???er ikke sikker på når el var men har hatt veldig høye temp hele denne pp...noen som har opplevd lignenede?har egentlig sykl på 28 dager... og el skulle vært idag..det er vanlig..skjønner ikke noe jeg...men husker at jeg tok el test for rundt en uke siden og den var nesten positiv dvs det var vel rundt dag 7-8 så kanskje el var sååå tidlig???siden har bare el testen blitt svakere og nå heelt hvit..gravid test også negativ sånn for ordens skyld:)håper det var forståelig det jeg skrev...
vivilvi Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Hei! At man spotter rundt EL skal visst være svært heldig for fruktbarheten, så det er kjempe positivt. I forhold til temping er det nesten umulig å svare på uten å se chart (hvis du har da?). Noen ganger kan det hende at kroppen prøver å ha eggløsning, men ikke klarer å slippe eggene. Dvs at du kanskje får eggløsning snart eller må vente til neste måned. Det er helt vanlig å ha sykler uten eggløsning en gang i blant. Lykke til!
You can call me Dårris Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Mener jeg har lest at man kan ha blødning rundt el, og at man da er ekstra fruktbar:) Men da er jo spørsmålet om du har el nå, jeg har ikke opplevd at el testen blir gradvis negativ.Den bruker å være helt positiv, så helt negativ, for så å bli gradvis positiv igjen om du skjønner. vet ikke om dette ga noe mening i det hele tatt, men det var et forsøk:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2009 http://www.fertilityfriend.com/home/255636SIMSALABIM hva er det med det blodet da??negtaiv el test i dag også
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2009 joda tok an;) men når sant skal sies så har jeg tukla med charten pg ata den fant el på dag 8 noe jeg mente var umulig så retter jeg den slik temp egentlig var på dag 9-10 og 11 så blir det da e var.altså i samme tidspunkt jeg tok el test og den var sterk..vet det er juks å tukle med temp men satt de ned og ikke opp kunne ikke skjønne dette her....men når jeg begynte å blø litt igår så tenkte jag at kanskje ff hadde rett i at det var så tidlig...tror jeg bare retter den tilbake å ser hva som skjer da.....vet at blødning rundt el er en positiv ting men el test er jo HVIT..må jo bare ha vært på dag 8 da?når jeg ser på de andre pp er de ett heelt annet mønster også...uff ble bare rot nå:)takk for svar ihverftall...får rette charten og innse at kroppen har lurt meg denne mnd...
idamamma-00 Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Er ganske sikker på at jeg hadde el på dag 6 denne pp, så det går nok ann. Hadde forsinket mens i forrige periode, så det virka som ting gikk sin gang selv om selve mensen kom seint. Da den endelig kom - kom liksom alt på en gang, så virka som det hadde samla seg opp uten å komme ut... Ja, altså - konklusjonen min er vel bare at kroppen er RAR, og at man sikkert på bare følge godt med hele tiden og ikke anta at alt er i rute hver mnd...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2009 hmmmm...forrige pp begynte jeg å spotte 8dpo og fikk mens alt for tidlg allerede på dag 10dpo...fire dager for tidlig..pleier heller aldri spotte så nå føles det som om kroppen min er i ferd med å forandre seg på en eller annen måte??ikke vet jeg bare vet at dette ikke er normalt for å være meg..vært som en klokke minst de to siste årene med el på 12-14 dag og tr på dag 27-28... så disse to siste pp har vært litt betenkelige:( ser hva som skjer ut denne pp så tror jeg tar en tur til doktormannen å sjekker om noe er galt fatt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå