Kvitrebekk Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Hvor mye rocker dere hver dag? Og rocker dere kjempehurtig hele tiden eller litt mer rolig fart?
playground princess Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 jeg putter på et par spørsmål, håper det er i orden.... -hvor lang tid tok det før dere merket at det "hjalp"? -bruker dere rockering som er ujevn på innsiden av ringen?
Kvitrebekk Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Helt i orden :-) Søkte litt på nettet og der var det ei som anbefalte 40 minutters økt. Så da bør jeg vel øke litt ja... Har tatt 10-15 min til nå. Jeg har forøvrig en som er ujevn på innsiden.
playground princess Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Hvor lenge har du brukt din? Jeg har brukt min en ukes tid.... og er BLÅ på sidefettet! =( Au! I "bruksanvisningen" sto det at en aldri skulle bruke den mer enn 20 min sammenhengende.... eller var det maks 20 min til dagen? Har du merket noe forskjell?
Kvitrebekk Skrevet 8. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2009 Jeg har syndet lenge. Brukte den i sommer og da synes jeg at jeg merket det litt, men jeg tror ikke jeg brukte den lenge nok. Begynte for noen dager siden igjen. Har aldri fått blåmerker. Hvorfor skal man ikke bruk den mer enn 20 min tro?
frk.velandre Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 man blir blå somregel, men det går over å da blir det ikke vondt i det heletatt å rocke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå