Gå til innhold

Svangerskapskvalme eller omgangssyke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp. Jeg er 5+6 i dag. Har vært kvalm dag og natt siden jeg var 5+2. Den eneste gangen jeg ikke er kvalm er akkurat i dèt jeg spiser noe; altså har mat i munnen; men sekundet etter siste bit er tygget blir jeg så sinnsykt mye værre enn før. Trodde liksom tarmer og fordøyelsessystemet ikke hadde direkte sammenheng med "graviditetsorganene" ( skikkelig Einstein-forklaring dette her, he-he;), for det er vel der kvalmen sitter? Når jeg først er kvalm vil jeg jo gjerne at det helst skal være svangerskapskvalme og ikke omgangssyke; men når jeg reagerer så veldig på mat så vet jeg ikke helt...... Noe med erfaringer?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off jeg føler med deg...hadde det sånn fra uke 5 til uke 9.... er i uke 10 nå og er fortsatt kvalm, men nå slipper jeg å spise, spise, spy hehe sånn så det har vert lenge nå=)

Det finnes mye tips med ting du kan spise osv. for å unngå kvalmen, for meg funka ingenting, kvalmen 24t i døgnet utenom som du sier akkurat mens jeg spiste, hehe, men heldigvis går det over=)

hjelper nok ikke deg nå, men det gir seg etter noen uker=)

Legen kan skrive ut kvalmestillende også hvis det blir for gale!

men ja...er nok ikke omgangssyke;-p

lykke til=)

Skrevet

Tusen takk for svar h-86; det hjelper virkelig å høre at andre har opplevd lignende. Skal klare å holde ut-bare jeg vet at det er den "riktige" kvalmen;). Masse lykke til til deg også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...