pusenin Skrevet 14. mai 2009 #26 Skrevet 14. mai 2009 Jeg tror ikke Volvat har noen aldersgrense for inseminering, så lenge alt ser bra ut og du produserer nok egg så tror jeg ikke alder er noen issue.
LykkeligSomMamma Skrevet 20. mai 2009 #27 Skrevet 20. mai 2009 vi har fått time i juli, veldig spent. Hvordan går det med dere andre som "sogner" til Volvat?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #28 Skrevet 29. mai 2009 Hei alle sammen. Hvordan går det med dere som har vært på journalsamtale og ins. hos Volvat? Hvilke erfaringer har dere?Er det noen som er gravide?
Hocathy Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #29 Skrevet 16. juni 2009 Hei og hå. Da har vi vært hos Volvat til ins. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet en uke til. Det er ikke like hjemmekoselig som hos Stork, men de gjør sitt ytterste for at det skal være en ok opplevelse, så føler vi blir godt tatt vare på. I forhold til Stork så føler vi nok at Stork er mer fleksibel hva angår timebestilling i med tanke på fly tider, så for vår del ble det litt armer og bein for å komme med fly til Oslo. . . Men alt ordner seg jo for snille piker Er det noen andre som også har vært hos Volvat?
LykkeligSomMamma Skrevet 17. juni 2009 #30 Skrevet 17. juni 2009 Å så spennende! Vi har forsamtale om et par uker og er veldig spent. Hva syns du om de to legene så langt? kan jeg spørre hvor mange strå dere kjøpte fra ESB i første omgang? Jeg tror generelt legene er raskere enn stork og vitanova, men håper de har litt bedre tid enn på nordica. Der var jeg inseminert før jeg fikk tatt av meg buksene og ute av døre før jeg fikk den på igjen. Hehe. var det sånn på volvat og?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #31 Skrevet 19. juni 2009 Dytter på denne.. Flere med erfaringer???
Hocathy Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #32 Skrevet 20. juni 2009 Hei hei. Vi er strålende fornøyd med de to legene hos Volvat. Vi hadde journalsamtale med den mannlige, som tok seg gooood tid med oss. Vi var der i to timer og hadde undersøkelse samtidig for å forsikre seg om at alt var som det skulle være... Ins. var med hun kvinnelige legen, som også tok seg god tid og gjorde alt det hun kunne for at vi skulle ha en god opplevelse av det hele. Forklarte alle spørsmål underveis, og vi fikk vel en halvtime etterpå til å slappe av og summe oss litt. Lokalitetene er nok koseligere hos Stork, men men så lenge resultater blir bra. Nå er det 10 dager siden vi var til Ins, så vi krysser det vi krysser kan for at det skal gå rette veien denne gangen.
LykkeligSomMamma Skrevet 1. juli 2009 #33 Skrevet 1. juli 2009 Hei hocathy hvordan har det gått med dere? Vi hadde forsamtale i dag og er veldig fornøyd så langt. Skal til haugesund også så får vi se, sistnevnte koster lite så får veie litt for og mot. Hallman på Volvat brukte to timer og var veldig behagelig, jeg slappet faktisk og det er sjeldent. Virker som de vet hva de driver med. Hvordan går det med dere andre?
Hocathy Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #34 Skrevet 2. juli 2009 Hei CathyS Vi er veldig fornøyd med de to legene hos Volvat. Det virker, som du sier, at de vet hva de holder på med. Og det er jo bra! Vi fikk besøk av tanta igjen, og ble ganske deppa. Hadde sånn tro på at den satt denne gangen. Så nå blir det vel i gang med noe hormoner tror jeg. Vet du noe om hvordan tingene er i Haugesund? Lang ventetid? Når har dere planer om å sette i gang da? Kos deg i solen så lenge
LykkeligSomMamma Skrevet 2. juli 2009 #35 Skrevet 2. juli 2009 Æsj så dumt! At det skal være så vanskelig hmf! Jeg har veldig godt inntrykk av haugesund så langt. De har jo en del tid i venting og det er et minus hvis man har dåtlig tid, men utover det har jeg godt inntrykk. Trolle sendte henvisning en torsdag og kun en uke etterpå ringe legen der meg selv og slo av en prat, ville høre litt mer om oss, inviterte oss til forsamtale selv om han sa det var valgfritt. Sykepleier Eli har også vært grei. Så langt så bra Vi har fått time 2. november, hører noen som får tidligere, men vi kunne ikke i sensommer høst. De har donorbank pluss at de legger om systemet til å kjøpe sæd fra Danmark slik Volvat gjør - bare at her betaler en bare 1000 for donor, staten sponser resten. Vi tenker å starte opp november/desember, skal ned 10 kilo til (tatt av 16) og har sånt sett god tid. Enn dere- Når skal dere i ilden? Kos dere masse
Hocathy Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #36 Skrevet 2. juli 2009 Så bra at det virker ok der også. Det liker vi Det var jo absolutt en behagelig pris da. Haugesund ligger jo nærmere oss sånn rent geografisk, men så er det jo denne tiden da. Ville helst vært gravid NÅ. he he det er vel sånn det er tenker jeg. Vi startet opp i januar hos Stork, hvor vi hadde 3 forsøk. Nå er vi hos Volvat og prøvde for første gang nå i Juni. Så nå har vi litt "sommerferie" fra eggløsning, telle dager og ikke minst venting på om man er gravid..... Men satser friskt igjen i august. Men hvilke donorer er det de bruker i Haugesund? Samme som på Volvat? Kose dere dere også....
LykkeligSomMamma Skrevet 3. juli 2009 #37 Skrevet 3. juli 2009 Hei, vi søkte oss tid samtidig med at vi vurderer Volvat. Hausken kommer etter etterhvert de og. Tror de bruker samme donorer, men da kjøper og importerer de så tror ikke man får velge på samme måte som ved Volvat - at man shopper selv. skal gi beskjed når vi ahr vært i Haugesund
Proline Skrevet 14. juli 2009 #38 Skrevet 14. juli 2009 Vi vurderer IVF hos Volvat. Noen som vet hvor lang tid det tar fra man kontakter den til man kan starte opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå