Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 hva betyr det? i sånn typis facebook chat... på msn blir det jo et sånn smilefjes med krøllet munn.... og satt i sammenheng: skal du ikke være hjemme du? :S bare så usikker... det er en som har skrevet dette, og så vet jeg ikke om h*n flørter eller noe.... men det er så rart for vi har kun sett hverandre et par ganger... for en god stund siden... og h*n er flere år eldre enn meg... og..
blond Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Vet ikke hva det betyr, er så mange tegn som brukes på sms, synes det er bedre å bruke ord, er gammeldags sånn sett.
Lene~mor til tre Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Dette tegnet brukes som regel om noe som er fælt, grusomt, dumt og om du er syk for eks, eller om du skriver idag pøsregner det :S. Altså om alt som ikke er bra eller du ikke synes noe om.
blond Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Takk for svar! Hvor står forklaringen på alle sms-tegnene?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Det kunne jeg også trengt.. Jeg visste ikke hva :S betydde. Trodde det betydde skjev smilemunn jeg.. hehe.. Ellet en slags smilemunn..Har akkurat lært meg hva BTW betyr hehe:)
Northernlights Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Det er et smilefjes med et fjes som er snurt. :-s Litt småfornærmet smilefjes ;o)
Lene~mor til tre Skrevet 12. april 2009 #7 Skrevet 12. april 2009 Det fantes en sånn forklaring på en eller annen nettside en gang men husker ikke hvor, det er lenge siden så jeg husker ikke hvor det var. Jeg heller kan ikke alle men noen av dem som brukes mest, mange av dem skjønner man selv hva betyr. Bruker de endel på msn og jeg har mange sånne tegn på mobilen også, tror de fleste nye mobilene har det.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 Jasså, så h'n var litt snurt fordi jeg ikke var i byen da???? :-) eller kanskje heller: :-S vet ikke hva jeg synes om den saken..... koselig ja, men.... eeeeeeeeeeeem jeg skal ikke legge noe mer i den saken! (vi treffes til helga, da får vi se hva h'n mente!) men hva betyr ;o) da??? hehehe neida bare tøyser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå