ElliBelli Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Jeg synes at det er fine navn :-) Julie er mer vanlig enn June. Jeg var veldig fornøyd da jeg kom opp med June selv for noen uker siden, men det første mannen min tenkte/sa, var at det minnet om noen som ikke klarte å si Rune... Vi sitter her fremdeles uten å ha bestemt oss for noe navn... og fødselen er like rundt hjørnet...
Miranda. Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 June liker jeg ikke. Minner meg om Juni, Rune og Sune. Julie er nydelig Kunne vurdert det, men opptatt i min familie.
Erymax Skrevet 7. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2009 Det der June/Rune assosiasjonen har jeg ikke tenkt på..hmm Mann og søsken her i gården som liker Julie,fint men må tenke litt mere... Miranda...du har fint navn du også..kunne kanskje stått på lista det også
Gjest Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 June er noe av det styggeste jeg vet om på jentenavnfronten, Julie derimot er helt pent. Men akk, så vanlig, da.
Gjest Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Julie og Juni er fine. Hvordan uttaler du June på norsk?
Trollet&lilletrollet08 Skrevet 8. april 2009 #10 Skrevet 8. april 2009 Julie liker jeg ikke. June er kjempepent,passer på baby og voksen og hun får ikke mange "navnsøstre"
M ♥ ♂-2010 Skrevet 8. april 2009 #11 Skrevet 8. april 2009 Jeg liker begge egentlig. Liker best Julie, men June er fint det og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå