Melkerullen Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Skal ha utdrikkingslag for venninna mi, dagen er planlagt, men kvelden....vet det er vanlig med dildo-party,men synes det er litt utdatert og ikke sååå morsomt lenger... Men noe, må jeg finne på, gjerne noe som er med på å få opp stemningen! Noen med forslag? På forhånd tuuuusen takk:)
Melkerullen Skrevet 7. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. april 2009 Opp**** Ingen som har noen festlige forslag? Fikk forslag om pakkeleken på en annen side, flere?
max32 Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Jeg ville spurt henne om hvordan hun vil ha dagen. Alder? Jeg skal snart i utdrikkningslag, men vi skal ta det rolig.Samle gjengen, spise god mat og god drikke. Kansje det blir noe spa el på henne. Det viktigste er jo at hun koser seg. Hvis hun liker action, fart og party er det jo mye dere kan gjøre.
WildPrincess Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Vi hadde ulike leker for ei veninne. her gikk det bla. på at hun skulle fortelle om fortiden sin. Morsomt vis ikke alle kjenner henne like godt. Bla så haddde vi ballonger med navnet på alle x'ene hennes. Også måtte hun fortelle noe om de og smelle ballongen. Kom opp flere morsomme historier her spessielt etter at hun hadde fått noen glass rødvin for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå