Void Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Var på ultralyd idag og så en liten, perfekt skapning på litt over 2 cm. H*n viftet med både armer og bein, hjertet slo og alt sto bra til. Det var så herlig å se at både jeg og samboeren min gråt litt der vi satt. Når jeg kom hjem hadde jeg 16 bilder av lille frø i inboksen min, sendt av gynekologen. På skjærtorsdag får de kommende besteforeldre påskeegg med UL-bilde. Det blir gøy det!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Ååååååh, så deilig å høre,vennen Har tenkt masse på dere i det siste! Hilse Herr Sambo masse masse og kos dere med å lage gull-egg til besteforeldre Hvor langt er du nå? Jeg har helt mistet tellingen. Mener jeg selv skal over i 2.tri om to dager
Void Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Heldige deg som skal videre på ferden straks. Har tenkt maaasse på deg og I følge UL er jeg 8+5, men ifølge egne beregninger er jeg 9+1 Vi får se hva som stemmer neste gang Tror btw vi har gått til samme gynekolog, hos sentrumslegene. Han er skjønn, altså! Det var herlig å se at alt sto bra til. Man blir litt koko i hodet av å lese om alle det går galt med her inne Nå ser det i hvert fall ut som om det går bra med oss begge! Hurra for det!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Jah, han er kjempkoselig. Snodig som få,men veldig koselig Tror jeg må innvilge meg en titt snart,bare for å hilse på magen min. Var på ul uke 9,men da sov nurket tror jeg. Og han legen,altså ikke vår felles , var veldig rask og bare forsikret meg om at ting var ok. Har så lyst til å se et hopp og sprell Da vi så Isa på ul i uke 13 så så hun ut som en trommis. Lå ikke rolig et sekund Herlig at vi har det brillebra begge to )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå