Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd idag og så en liten, perfekt skapning på litt over 2 cm. H*n viftet med både armer og bein, hjertet slo og alt sto bra til. Det var så herlig å se at både jeg og samboeren min gråt litt der vi satt. Når jeg kom hjem hadde jeg 16 bilder av lille frø i inboksen min, sendt av gynekologen. På skjærtorsdag får de kommende besteforeldre påskeegg med UL-bilde. Det blir gøy det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååh, så deilig å høre,vennen :D Har tenkt masse på dere i det siste! Hilse Herr Sambo masse masse og kos dere med å lage gull-egg til besteforeldre :D

Hvor langt er du nå? Jeg har helt mistet tellingen. Mener jeg selv skal over i 2.tri om to dager :)

Skrevet

Heldige deg som skal videre på ferden straks. Har tenkt maaasse på deg og :)

I følge UL er jeg 8+5, men ifølge egne beregninger er jeg 9+1 ;) Vi får se hva som stemmer neste gang ;) Tror btw vi har gått til samme gynekolog, hos sentrumslegene. Han er skjønn, altså!

Det var herlig å se at alt sto bra til. Man blir litt koko i hodet av å lese om alle det går galt med her inne :( Nå ser det i hvert fall ut som om det går bra med oss begge! Hurra for det!

Skrevet

Jah, han er kjempkoselig. Snodig som få,men veldig koselig :) Tror jeg må innvilge meg en titt snart,bare for å hilse på magen min. Var på ul uke 9,men da sov nurket tror jeg. Og han legen,altså ikke vår felles ;) , var veldig rask og bare forsikret meg om at ting var ok. Har så lyst til å se et hopp og sprell :) Da vi så Isa på ul i uke 13 så så hun ut som en trommis. Lå ikke rolig et sekund :)

Herlig at vi har det brillebra begge to :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...