Melkerullen Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Skal ha utdrikkingslag for venninna mi, dagen er planlagt, men kvelden....vet det er vanlig med dildo-party,men synes det er litt utdatert og ikke sååå morsomt lenger... Men noe, må jeg finne på, gjerne noe som er med på å få opp stemningen! Noen med forslag? På forhånd tuuuusen takk:)
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Tips: 1. Blås opp en ballong for alle ekskjærestene hun har hatt, og skriv navnet til guttene på hver av dem. (det er ekstra morsomt hvis hun har hatt mange ekser...) De hun bare har kyssa er gule, og de hun har ligget med er røde. Hun må sprekke en og en ballong og fortelle om forholdet sitt med disse guttene. Alt fra barneskolen til nå. Snakk med alle barndomsvenninnene. 2. Pakkeleken. Alle i utdrikningslaget har med en pakke som forbinder deg og bruden. Bruden skal tippe hvem som har gitt pakken, og tar hun feil, må hun ta en slurk av en drink (evt. shot) 3. Lag en morsom sang som alle i utdrikningslaget synger for henne om morsomme hendelser fra barndommen + ny mann.
Melkerullen Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Jaaa, pakkeleken må vi ha!!! Sang hadde og vært morsomt, men ang barndom og ekser, så er vi ikke barndomsvenner, så den er litt vanskelig, men gooode forslag! Takk skal du ha! Flere?
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Hihi. Synes forslagene du har er kjempefine!! Vi prøvde den ballongleken med en venninne. Hun begynte å hylgrine etter kjærste nr to, så vi satt der og gapte og følte oss dumme hele gjengen... Litt lite vellykket, men kunne ikke vite det skulle skje Vi har også en annen type pakkelek. Alle gjester har med 1-3 smågaver som legges i midten og alle setter seg på gulvet i ring rundt. Man har to terninger som alle kaster på tur. Ved to like får man velge seg en gave! Når alle er tatt, åpner de som har gavene. Deretter settes en klokke på ca 5 minutter og alle slår terninger igjen. Denne gangen får man stjele av andres gaver ved to like terninger.. Den som sitter igjen med pakke(ne) når tiden er ute, får disse.. Kjempegøy mens det står på. Singstar er alltid populært blandt mine venninner. Intervju (helst filmet) med kommende mann hvor han svarer på forskjellige spørsmål om forholdet og henne. Hun skal svare på samme spørsmål og må drikke hver gang svarene er ulike..
Melkerullen Skrevet 7. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2009 Flotte forslag! Kjekt å gjøre litt mer ut av pakkeleken!!! Hun gjorde det med intervjuet til mitt utdrikkingslag, føler kanskje det blir litt rart å gjøre det samme mot henne, eller? Og så vet jeg ikke helt hva jeg skal spørre ham om da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå