Gå til innhold

Ang innlegget om muslimene her i dag, he he :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he. Jeg satt og leste endel av de innlegga om muslimene. Jeg må si at hormonene spruter der inne :-). De krangler og pröver å overbevise hverandre om for eller mot muslimer og deres levesett. De fleste signerer med anonym. Det er som å be om å bli irritert når en velger å gi seg ut i slike diskusjoner. Skjönner ikke at man orker å bli så sinna jeg. Over hva andre skriver, andre som en ikke vet hvem er engang. Men kan vel väre bedre å krangle med en som en ikke kjenner en å la det gå utover sine närmeste :-). Bare en ikke hisser seg for mye opp så en flyr på gubben når han kommer inn döra :-)....

Må jo si at det er litt morsomt for andre da som ikke gidder gi seg inn i slike diskusjoner. HE HE.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skjønner ikke at man kan la seg provosere av utsagn som "denne folkegruppen burde vært utryddet, det var synd Hitler ikke gikk løs på dem" bare fordi man ikke kjenner vedkommende som sier det?

Nei, deg om det.

Skrevet

Det kan väre folk som vil provosere. Har du tenkt på det? De klarer det også så utrolig bra. Drit i de som håller på sånn. Hopp over de innleggene. De er ikke verdt kreftene for 5 flate öre!!

Får de ikke svar som sier imot de så forsvinner slike innlegg fort nedover på siden. Ungå diskusjonen. Det er diskusjonen som gjör at innlegget blir liggende så höyt oppe..

:-)

Forstår at du reagerer, men drit i det...

Skrevet

Selvsagt kan det det. De mest vanvittige innleggene på dib er helst det. Men det er da minst like provoserende at noen kan synes det er morsomt å skrive denslags på spøk.

Jeg kommer ikke til å slutte og reagere på menneskefiendtlig søppel bare fordi de er sagt med provokasjon som intensjon. Så får det heller gjøre annie lykkelig, hun trenger jo helt åpenbart mer innhold i tilværelsen.

(Når det gjelder den aktuelle tråden tror jeg forresten ikke alle de sinnssyke utsagnene er ment som spøk i det hele tatt).

Skrevet

Kanskje noen signerer anonymt fordi de er redd for at ekstreme muslimer skal finne dem, og hugge hodet av dem?

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...