Gå til innhold

Vekta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig ikke veldig bekymra.. Jeg har vært syk noen dager med feber, hoste og generell elendg form. Matinntaket har vel vært noe mindre enn til vanlig, men jeg har klart å drikke bra.

Var på vekta i dag, og jeg har gått NED 2 kg.. Er i uke 31. Hadde bare gått opp 5 kg tilsammen til nå, så nå er jeg nede på 3 igjen..

Har litt å ta av så babyen får nok det den trenger.. ,men er dette bra da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er bekymret så snakk med jordmor eller lege. Bedre med en gang for mye. Det er jobben deres.

Jeg har gått ned i vekt pga oppkas fra september til februar. Syntes formen var dårlig lenge, men fikk beskjed om at så lenge alt var bra på kontrollene så hadde babyen det bra. Den tok det den skulle. Viktig å drikke mye sa dem. Er nå i uke 40 og har lagt på meg noen kilo de to siste ukene, men er enda ikke oppe i det jeg veide før graviditeten. (Er ingen sylfide så det er forsåvidt greit men blir slapp og uvel).

Lykke til og god bedring:)

Skrevet

Samme her er i uke 33 nå og i uke 31 hadde jeg kun lagt på meg 4 kg,veide bare 54 før jeg ble gravid og fikk spysjuka og diare 3 kg ned på en dag,men de kom på igjen neste dag,og babyen tar til seg det den trenger før deg....

Skrevet

Jeg fikk en uke med skikkelig diare .. Var nok sikkert noe ala influensa eller noe jeg hadde.. Klarte nå ihvertfall ikke og kave meg ut av huset engang på en uke.. Gikk ned 4 kg på en uke.. Var nede hos lege på 7 dagen og fikk noe mot diaren.., men babyen hadde det helt fint.. Baby i magen tar den næringen den skal ha.., det er blant annet derfor vi går ned fortere om vi ikke får i oss nok næring når vi er gravide..

Men er du urolig er det bare og ringe legen.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...