vivilvi Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Jeg var sikker på at mensen skulle komme i dag eller i går og hadde en normal tempdipp 10 DPO. I dag hadde jeg plutselig et skikkelig hopp og unormal høy temperatur i morges. Lutealfasene mine varierer mellom 10 og 11 dager. Optimistisk som jeg er tar jeg en grav. test midt på dagen etter uendelig mange kopper kaffe. Testen er til dagens store / vanlige skuffelse ultrahvit. Har jeg sjans i havet? http://www.fertilityfriend.com/home/1ef5e2 Til høsten skal vi ha prøverør forsøk, noen i samme båt?
Gjest Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 tok en test for 10 min siden og den var også helt hvit.. skikkeli nedtur:/ jeg vil ikke gi deg falske forhåninger, men som de fleste sier "ingen mens=håp:)"
vivilvi Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Man burde nesten blitt fortrolig med det etter noen år i "gamet" som prøvere, men skuffelsen flyter av og til opp til overflaten. Forhåpninger har jeg alltid, falske som sådan Jeg vet at sjansen er liten, men temping har gjort at jeg kjenner kroppen bedre og bedre. Derfor undrer og håper jeg alltid litt ekstra når noe uventet dukker opp. Sånn som nå; høy temperatur (helt nytt) og enorm temp dipp 10 DPO (enda rarere)... Snart trekker vi det lengste strået!
Gjest Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 ja skjønner hva du mener.. enda jeg har testet negativt i dag så har jeg enda ett lite håp.. jeg vet det ikke er noe i magen, men når man har så lyst på en liten en så forsvinner vell aldri håpet.. jeg begynte å tempe for ca 1 mnd siden så jeg har en stund igjen før jeg blir ordentlig kjennt med kroppen min..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 hei..har sett på charten din og den ser jo flott ut da!! kanskje du ikke får tr denne gangen siedn den ike er kommet som vanlig og tempen er så høy;) kanske bare hcg nivået ikke er høyt nok for at det vises riktig enda...ville testet om to dager igjen om mensen ikke har meldt sin ankomst..ønsker deg masse lykke til!!!!!)))))))))))))))
vivilvi Skrevet 7. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2009 Takk Jeg har aldri - noensinne- hatt lenger enn 12 dagers lutealfase, så hvis ikke mensen er på plass til torsdag er det noe rart som foregår. Håper på høy temperatur i morgen. Kan jo ha vært en særdeles sen festedipp Rart hvor håpefull man kan være etter nedslående resultater etter utredning og 36 sykluser uten resultater.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 JA DET ER RART!! har det som deg dog 19pp...men forrige mnd begynte mensen fire dager før tiden og denne mnd har ff funnet el tror den på dag 8 og 5dpo i flge ff så blødde jeg litte grann mne det er blåst bort nå...skjønner ikke noe...har vært som en klokke minst i to år nå!men håpet stiger vettu men kommer nok til å holde meg selv nede denne pp for forrige mnd var jeg nesten heeelt sikker på at det hadde klaffet:( men vi er igang med ivf i løpet av 6mnd så har jo det å se fram til uansett;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå