ToillSjur Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Er gravid.. i uke 6+4.. trodde jeg.. i helgen fikk jeg vondt i magen.. skikkelige mensensmerter.. og idag når jeg stod opp og gikk på do fikk jeg brunt på papiret. Ringte fastlegen min for å høre om alt var som det skulle. Han ville at jeg skulle komme dit for sikkerthetsskyld. Dro til legen og han henviste meg til sykehuset for ul.. Dro nå dit da.. satt i 2,5 time og ventet på min tur.. kom inn til legen og hun tok innvendig ul.. men hun sa hun ikke kunne se noe sånn direkte. Hun så noe øverst i livmoren som kunne anntyde til liv, men hun var ikke sikker. Hun trodde også at jeg var kortere på vei. Tok en blodprøve for å måle hcg. og skal tilbake etter påske for å ta ny prøve for å se om hcg har steget eller ikke.. uff..blir en lang påske dette her...
Heidi <3 Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 uff.. håpe alt er bra og at du bare er kortere på vei som jm trodde. du får prøve å kose deg i påsken og så håpe vi på det bedste trøste klem og lykke til..
trolla <3 <3 Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Huff, det høres fælt ut å måtte gå sånn å lure hele påsken. Men husk på at små blødninger er helt vanlig, så hvis papiret var brunt, tyder det på en veldig liten blødning. (Altså, det er så lite blod at det rekker å bli brunt før det kommer ut) Sender masse gode tanker og ønsker lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå