Gå til innhold

Emmaljunga: Quadrolift eller Citybag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Quadrolift som er fornøyd med den? Den virker god og varm og kan brukes som kjørepose når barnet blir større. Men en Citybag er jo stor og romslig og passer bedre til små babyer? Eller? Det er alt for mange valg å ta :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, dette lurer jeg på også!!! heller mot quadrolift, den er litt mer avstivet er den ikke?

Skrevet

Ville ha quadrolift her men har endt opp med citybag.... Får jo litt mer barnevogns preget av det:o) men kan jo ha begge deler og da... Da kan du jo bytte på det hehe... Quadroliften kan jo brukes oppi citybagen...

 

Citybagen er nok enda mer stivere enn quadroliften igjen vil jeg tro;o)

Skrevet

Jeg har kjøpt Quadrolift til Mondial Duo. Tror det vil funke fint!

Skrevet

*kremt* ja selvsagt - jeg tenker mye på om jeg skal ha en softbag eller en quadrolift så jeg går selvsagt ut fra at alle andre tenker det samme! oops! :)

 

har smart duo så jeg trenger ikke en citybag da. :) men en quadrolift INNI - det vil jeg kanskje ha i denne omgang...!

Skrevet

jeg har også endt opp med mondial med quadrolift til å ha i baggen, og etterpå bruke i sportsedelen.

 

hadde i utgangspunktet tenkt å ha citybag, men selv om det står i brosjyren at man kan kombinere den med quadroliften, så stemmer desverre ikke det. citybaggen er akkurat litt for liten til at quadroliften får plass oppi....

 

har enda tre uker til termin, og ikke fått prøvd utstyret enda, men det ser hvertfall veldig bra ut:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...