Gjest Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Jeg er så usikker på hva vi skal shoppe inn til påsken, greit med ideer
Gjest Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Den vanlige ukeshandlelista + litt ekstra spennende middager (lammelår feks er jo et must!) En engangsgrill og en pk pølser/kokesjoko og melk til kakao må jeg også ha, i tilfelle vi tar oss en tur i skogen. Og så fyll til påskeegget.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 8 l melk, 2 l kulturmelk, 2 4-pk yoghurt, 2 lilla pk m påskeegg, egg, 1 flaske saft og noen små flasker med fruktis, 2 poser med poteter, 3 blomkål, 2 poser med gulerøtter, 1 brokkoli, 2 små bokser med tomater, agurk, 2 sprite, 3l appelsinjuice, godt pålegg til påskefrokost, kaffe, brød, 3 poser chips, rømme, fløte, flytende melange + vanlig, stor pose med epler, bleier, dopapir, kjøttdeig. Har tidligere skaffet inn oksesteik, kyllingfilet, kalkun. Tenkte jeg skulle stoppe og kjøpe fyll til egget imorgen. Kjøper bare litt ekstra av det vanlige + litt ekstra til middagsgjester.
Happilyeverafter<3 Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 2 Melk 3 Juice 5 Brus Øl Vin Kakao-poser Knekkebrød Baguetter 2 Brød 2 Leverpostei 1 Salami 1 Skinkeost 1 Brunost 1 Hvitost 1 Smør 2 Røykalaks Creme fraish Margarin Youghurt Toalettpapir Tortillas Tacokrydder Kyllingfilet Ris Jallapeños Salsasaus Kyllingsaus Vaffelrøre-pose 3 Potetgull 4 Sjokolade Smågodt 6 Appelsin 6 Eple 6 Banan 1 Druer 5 Tomat Agurk Rødløk Salat Minimais Fetaost Egg Kjøttdeig Påskelilje Familie på 4, mat til ei uke uten tilgang til butikk.
Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Nå skal jeg lage disse middagene (mye usunt ;o)) taco spagetti viltgryte til 8 personer pølsegrateng pølse i brød hamburger hjemmelaget pizza toalettpapir tørkerull tøymykner zalo gulvmopp støvkluter brus melk juice smør ost salami leverpostei ovnsbakt kylling fra prior brød kaffe egg yoghurt bacon grillpølse pølse og hamburger-brød sprøløk finnbiff sjampinjong rømme einebær timian brokkoliblanding salat (mais, augrk, paprika, tomat osv...) tyttebær poteter muskatnøtt grøt til mini bleier pizzadeig og fyll kjøttdeig tacopakke revet ost hermetiske tomater fløtegratinerte poteter spagetti spagettisaus hviløksbaguetter potetgull smågodt og sjokolade is hamburgere ketchup milo vårruller hvetemel Dvs. mye usunn og god mat! ;o)
Mom2Two Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Lever dere 1 uke 4 stykker på en kjøttdeig og kyllingfilèter? Eller regner du inn ting du har i fryseren?? Sitter her og vet jeg MÅ handle inn til påske i dag, men er toooootaaaalt uinspirert. Aner ikke hva jeg skal lage til middager en gang:-p Men må vel bli et påskelam, vel.
Happilyeverafter<3 Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Onsdag: Mulig pølse... Torsdag: Kyllingsalat m/brød Fredag: Lammelår hos svigers Lørdag: Taco Søndag: Kylingfilet, ris og bretagne kyllingsaus Mandag: Pølser i brød og lompe Noe av dette har vi, og en middag spiser vi borte. Vi tar handling endten i kveld eller i morgen på tur til campingen. Har hatt planen klar i over ei uke jeg;)
Gjest Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Tusen takk for inspirasjon!! Det hjalp masse!!! Da blir det handlings imorgen!
Happilyeverafter<3 Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Så bra at jeg kunne være til hjelp:) Dagens 3. gode gjerning hihi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå