Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

veit det er egoistisk av meg men,

Fant ut i dag at naboen skal ha en baby i aug/sep.

og kusina mi skal ha en i oktober, er selvfølgelig glad på dems

veiene, men savner så den lille magen,

skulle ha vært rundt 15/16 uker selv nå, at jeg også skulle gå rundt med mage jeg også,

jeg vil bli gravid nå, hjelper ikke at alle rundt sier dere må prøve på jenta nå snart da, du som er så ung osv æsj altså

sorry måte bare skrive det,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner veldig godt hvordan du har det!

Det er ikke egoistisk, det er bare sånn det føles..

Jeg skulle hatt en 3mnd gammel baby, men sånn gikk det ikke, og det er forferdelig når alle rundt deg blir gravide "uten problemer" og maser om ikke du skal ha snart...

Blæh...

vær lei deg du hvis du føler for det, det blir bedre med tiden!

Skrevet

Kjenner til følelsen MEGET godt... Du er ikke alene!

Svigerinnen min og meg hadde termin med to ukers mellomrom og hun har nå fått sin baby...

I tillegg er min beste venninne også blitt gravid i mellomtiden.

Hvis jeg ikke får en ny spire i magen å se fram til nå snart altså, da vet jeg ikke hva jeg kommer til å føle framover!

Det er feil i forhold til min nye niese, men jeg kommer nok for alltid til å tenke og sammenligne med hva vi kunne hatt når jeg ser henne... (de bor i utlandet, jeg har kun sett bilder enda).

Det er merkelig å føle at en er glad på andres vegne mens en samtidig har slike selvsentrerte naturlige følelser. Det er godt å kunne få litt utløp for slike følelser her inne!

Skrevet

Takk begge to det hjalp litt, er ikke moro å gå rundt å føle seg råtten, man er jo glad på andres veiene men det er et stor savn allikavel.

Håper bare dte sitter en spire snart der inne som vi bo der i ni mnd, har jo 2 friske gutter så har klart det før.

Lykke til til dere begge to og alle andre som drømmer om en liten spire skal flytte inn i livmora å vokse seg stor og sterk.

god påske

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen faktisk... Ikke noen deilig følelse i det hele tatt!! Man vil jo ikke tenke sånn...

Her er det broren til sambo og kona, som plutselig skulle ha nr 3... "..og vi som egentlig ikke har plass til det"..:S Det var hvertfall ikke planlagt, hehe, som de sier.. Da kjenner jeg det stikker i hjertet!!!

Men det som er verst, er når de liksom "kommer på" at jeg sitter der, også sånn - "huff, får håpe det ordner seg for dere snart og, vi krysser fingrene.."

Blæææ....

Skrevet

Takker,

det er som jeg skulle ha sakt det selv, det stikker i hjerte når jeg ser alle disse magene rundt meg.

Skrevet

Uff jeg vet akkurat åssen du har det, det er kjempe vanskelig. Jeg har i tillegg ei venninne som hele tiden MÅ fortelle meg hvem som er gravide osv, jeg har så lyst til å si til henne at sorry men jeg driter i det akkurat nå!

Skrevet

ja ikke moro det der, uff kjenner jeg er sikklig deppa i dag, la på meg 2 kg også selv om jeg bare var 11 uker på vei, får så fort mage bestandig å så flater det ut,så det hjelper ikke det heler liksom, deppa ,feit osv.

uff inni en tåplig fase merker jeg.

må komme meg ut å trime men det er så vanslig om dagen, tiltaket er liksom ikke der.

Skrevet

Uff, jeg vet hva du mener. Jeg sitter også her med en merkelig tomt pløsemage, men orker heller ikke å trimme enda. Jeg har det ganske tøft jeg også, men jeg har så lyst til at dette skal bli en deilig påske, med mann og barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...