smiley_4juni-oliver Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 har lest at enn ikke skal gå på konserter i 3.trimester! gjelder dette kino også?? eg jo ganske høy lyd liksom, eller er jeg helt på vildspor? takker for svar
Fru Hansen med frøet Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 ehhh... dette har jeg aldri hørt noen ting om:)! Babyene ligger ganske godt polstra inni der, ingen fare for hørselsskader.. Tror du trygt kan kose deg med både konserter og kino:)!
Maia&Mathias <3 Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Det har jeg aldri hørt om, hverken at en ikke skal gå på konserter eller kino! Jeg har vært masse på kino og ikke ofra det en eneste kalori! Babyene hører jo lyden da, så de kan vel bli litt mer aktive, men skjønner ikke at det er no fare å gå på hverken konsert eller kino!
Vestlandsspire Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 hmm, dette må eg si eg aldri har hørt. Gikk selv vakt på musikkfestival 20 dager før prinsessa kom.. Har vært på kino i 3. trimester denne gang, tror nok det skal gå greit eg da, skal jo ikke sitte oppå høytalerene heller.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Hehe.. i så fall har jeg gjort mye ulovlig i det siste;) Vært masse på kino.. Eneste jeg merker er at babyen blir turbo når det er mest lyd;)
SiMaMi Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Men hva med veldig høy musikk med masse bass slik at jeg kjenner at det dunker bra i mitt bryst, dunker det ikke for bebbissen da?? Satt i broren min sin stue her om dagen og han hadde kjøpt seg svært anlegg så glass og bilder ramler ned. Ble plutselig redd for at all dunkinga skulle forstyrre hjerte til bebbissen jeg.. Er jeg helt på jordet eller??
Ooops I did it AGAIN Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Tror ikke det ar noe å si. Dersom babyen synes det blir ubehagelig, så sier den fra;) Lyden blir jo endel dempet før den treffer babyen både gjennom magen og at den ligger i vann:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå