Gå til innhold

Godjenta blir storesøster :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg hadde tenkt og sende deg en PM men det viser seg at det er så lenge siden jeg har gjort det at jeg har glemt hvordan:-) Jeg har nemlig skjønt hvem du er, du vet nok hvem jeg er også når jeg sier det men har ikke lyst å skrive det på forumet. Om du er interessert i og snakke litt på pm så ta og send meg en:-) Ser vi har termin ganske likt så syns det var litt artig da jeg skjønte hvem du var:-)

Hilsen meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter i tilfelle du ikke har sett den enda:-)

Skrevet

hihi... jeg vet nok ikke hvem du er enda da... :P menne, kunne ikke sende deg pm, for det kom opp at du ikke har noen profil???

Skrevet

Hei igjen..... måtte snike litt rundt nå, og da fant jeg ut hvem du er også :) Kjempe gøy da... Blei nesten litt redd det var noen her i bygden,.. hehe. for her går det jungeltelegraf, så blei litt letta når jeg såg det var deg... Men kjempe kjekt at du skal ha en til da :D Gutten din er jo bare kjempe sjønn, og blir vel stas for han å bli storebror tenker eg....

Skrevet

Det tror jeg nok, gleder meg til å fortelle han det men må nok vente en god stund til:-) Blir kjekt med to tette for dere da! Jeg skal ikke fortelle det til noen jeg, vet hvor viktig det er at sånt blir holdt hemmelig spesiellt der du bor ja!! Blir så nysjerrig på hvordan du skjønte at det var meg jeg nå;-) Jeg har forøvrig mens termin 14 desember så vi er ganske tett:-)

Skrevet

Uff nå skjønte jeg hvorfor, håper ikke non andre jeg kjenner har sett det:-) Hvordan er formen din? Har kun sett jenten din i virkeligheten en gang men da syns jeg hun var bedårende skjønn:-) Så på bildene på facebook også, så sjarmerende:-)

Skrevet

hehe.... nei, vi er ikke mye anonym når vi skriver navnet vårt inn her :P Tenkte ikke over det egentli eg....

Ja, jenta vår er kjempe herlig. blir bra med 2 litt tette, litt texas i begynnelsen kanskje, men blir bra etterhvert som de vokser :)

Nei, vi har ikke sagt det og kommer ikke til å si det til noen andre før det har gått 12 uker... Får bare gjemme meg under stor genser.. :P men vet seriøst egentli ikke hvor langt jeg er på vei. Er kankje 1 mnd lenger enn det jeg tror. så er litt spennende... Formen er ikke på topp.. trøtt å slapp 24/7 og mye små kvalm. men ellers bra :) der da? merket noe enda??

Skrevet

Ikke jeg heller, gjorde det jo for lenge siden da jeg akkurat var begynt å prøve:-) Så kjekt om du finner ut at du er lenger på vei da! Har du tenkt å prøve å komme deg til tidlig UL eller?

Jeg føler meg ikke bra nei, kjennes ut som jeg er fyllesyk og har influensa på en gang.......har vondt i puppene og det strekker i magen. Men jeg er veldig lykkelig og fornøyd med at det klaffet og ville selvsagt ikke vært foruten uansett hvor gale plagene var. Satser på at det går over etterhvert, var overhodet ikke forberedt på og kjenne så godt på det og være gravid, har nesten ikke hatt noen symptomer tidligere. Er bare litt kjedelig om jeg må sykemeldes allerede nå, om jeg er i den formen jeg er nå etter påske ferien kan jeg bare glemme og gå på jobb. Er det begynt og syns noe på deg da?

Skrevet

heisan... :) JA, får se på tirsdag hva legedamen sier. :P Men tror eg ska få komme til på tidlig ul, pga hadde blødning sist da jeg sku hatt mens, og pluss at gangen før så hadde jeg blødning på samme måte, så derfor eg er sånn i stuss på hvor langt jeg er :P

Nei, husker sist jeg var gravid, da merka jeg INGENTING nesten... denne gangen merka jeg det bare dager etter da jeg liksom sku hatt el, pga ømme pupper.... Så kom ikke som en overaskelse at det hadde klaffet.. hehe....

Viser "heldigvis" ingenting enda.. har mye å gå på da jeg har en del igjen på magen etter sist.... Men svigermor har allerede spurt 2 ganger om jeg er gravid pga hun mener hun kan se det på meg.. hehe....

Føler med deg siden du er så dårlig.... er bare slapp og trøtt eg egentli, og kvalm når magen begynner bli tom. Men jobber jo "heldigvis" ikke hver dag, så får tatt meg inn litt lissom.... Men alt i alt så satser jeg egentli på en desember baby.. Blitt litt innstilt på det nå, så satser på det stemmer ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

da har jeg vært på ul :) Såg hjertet slå å alt.... kjempe kjekt.. Var så langt som eg trodde, så blei ikke flytta noe på.... Hvordan går d me deg da??

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann!! Har vært uten data en stund nå, men nå er jeg tilbake:-) Så kjekt da! Jeg har også vært, var når jeg var 6+6 og der var alt kjempefint. Så et pitte lite hjerte som slo og slo:-) Var helt fantastisk! Fikk ikke byttet time da så var synd at ikke pappaen fikk være med. Men har en god vennine som stillte opp og gledet seg med meg så det gikk helt fint. Han får flere sjanser:-) Har begynt å tenke på om vi skal ta privat UL i uke 14, synes det er så fryktelig lenge til ordinær!! Hvordan går det med deg da? Er du 8 uker nå? Vet de om det på bygda nå? Klem fra meg:-)

Skrevet

hei hei.. så bra at alt er bra da :)

Går fint her.. Er ikke helt i form om dagene... Vondt i hals og hode. Tror det må være svineinfluensa.. hehe.. neida, men er bale å gå sånn. Nei, nå er jeg vel 9+4 ca.. Så går fort synes eg... Ja, skjønner godt at du synes det er lenge til ordinær ul... Jeg ska ihvertfall til jordmor rundt uke 14 tenkte eg... Lenge å vente til etter ul.... Er ikke mange som vet d enda. De jeg har sagt det til har vært flinke å holde det for seg selv. :P

Mange som vet om deg nå da? klæm

Skrevet

Heldiggris som er kommet litt lenger enn meg:-) Synes det går fort når jeg tenker tilbake men synes tiden frem til uke 12 går i snegle fart! Skal til legen på 1.kontroll 11 mai da, så har ihvertfall noe svangerskaps relatert og se frem til:-) Mannen kan ikke da heller naturligvis! Blir sprø av skiftordningen hans, det treffer jo aldri! Har sagt det til min søster og noen gode venniner ellers får de andre vente i spenning. Løy min mamma opp i ansiktet hinn dagen, hun spurte rett ut og jeg sa neeeeii....Uff føler meg litt slem, men er vel litt sånn julegave lyging føler jeg, ok og lyge når jeg skal fortelle det til henne om litt:-) Har typen vært med deg eller?

Skrevet

hehe.. skjønner.. skal ikke være lett me disse mannfolka.. :P

Fortalte det til mine foreldre på lørdag. Og de tok det overaskende bra.. Så nå bare gleder eg meg i tiden framover :)

Og lille søsteren til sambo har fått vite det, og hun har allerede sagt det til tanten sin og sikkert fler. For hun gleder seg sånn til å bli tante igjen :P (er 10 år).. hehe.. så nå er det nok ikke lenge igjen før jungeltelegrafen begynner å gå.... Har også begynt å få mage :s Kjenner den er hard,så er ikke tvil liksom... Min sambo var ikke me på ul. Og ikke til legen.. Føler de lege timene i begynnelsen tar eg fint alene, blir nok anderledes på slutten. For sist hadde jeg så høyt blodtrykk og masse vann i kroppen, så var til kontroll annenhver dag de 3 siste ukene. Vet eg får mye vann denne gangen også. ser det allerede :( men men.. er sånn som hører med.. tenkte bestille meg time til jordmot om sånn 4 uker (uke 14). Så det ikke blir så lenge mellom hver kontroll.. :) var jo på 1. i uke 7, så synes det var litt lenge å vente helt til etter ordinær ul da.... Off, kjenner også bekkenløsningen begynner... Så må komme meg til lege denne uke for å bli henvist videre... Bajs... Blei visst litt langt dette her.... Har du noe å lese på ;)

Skrevet

Kjedelig med mye vann da! Fikk litt jeg og men holdt seg til armer og ben hos meg, kunne bare glemme og bruke "gravid" skoene mine etter fødselen:-) Annenhver dag hørtes slitsomt ut! Når fødte du i forhold til termin da? Ikke noe kjekt og få bekkenløsning så tidlig da! Får håpe at du kan holde det i sjakk en stund til da.... Jeg gleder meg sånn til og fortelle det til alle i familien, spesielt hans. Blir første barnebarnet deres:-) Men vi venter noen uker til, vi skal flytte om noen uker så vi har bestemt oss får å vente til vi er kommet i hus, så skal jo trolle-gutten får vite det først:-)

Skrevet

Jeg fødte på termin dato jeg... Men det viste seg at jeg likevel var godt på overtid,... Det sa både jordmor og lege som tok imot. Kunne se det på negler og huden, så kommer til å være veldig skeptisk denne gangen om eg ender me å gå på overtid i forhold til termin... Men den tid den sorg :P

Off, no er eg så lei.. vært forkjøla i 2 uker no... Og er tett i ene øret.. hehe.. Blir gal snart rett å slett.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...