Lillypia Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Endelig! Synes 1.tri har vært lang denne gang....
auro Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 He, he...ikke langt etter. Grattis. Er i uke 24 nå. Alt er bra med lillebror, men han har et forstørra nyrebekken, så vi blir fulgt opp ekstra. Ender kanskje med operasjon etter at han er født. Nå pakker vi full bilen og drar til fjells i morra. Det blir deilig. God påske.
Lillypia Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Kos deg på fjellet! God påske til deg også, håper alt får bra med lillegutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå