Gå til innhold

Hvilken vogn har størst bag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :-)

Må ha ny vogn da den vi har er brukt til 4 barn ig er helt utslitt! ;-)

Babyen kommer i juli/først i august, så da vil vi ha ei vogn som har stoor bag slik at h*n kan bruke bagen lengst mulig i vinter, med voksipose nedi!

Helst en stødig vogn , men lufthjul!

Noen forslag/erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Emmaljunga smart duo combi... Den er det vertfall stor og god bag på.... Og anbefaler den på det sterkeste...

Skrevet

Tusen takk for raskt svar! :-)

Skal prøve å finne den på nettet! :-)

Skrevet

Ja den vogna er klart best... Den er stor, men likevel lett... Får med kjørepose og stellebag. Den knirker ikkje og er lagd for norsk terreng:)

Skrevet

stemmer i på Emmaljunga smart duo!!! er suuuperfornøyd med den, både bag og sportsdelen. veldig stødig og god vogn, har gått mye lange turer med hund med den, og anbefaler den varmt!!! den er jo ikke så "fancy", men den er lettkjørt og gjør jobben kjempebra. :)

Skrevet

Hva er forskjellen på den og på Mondial Duo og Edge Duo? Jeg går meg helt vill i vognjungelen jeg...

Skrevet

Hei på deg.

Eneste som er forskjell på Mondial Duo og Edge Duo er Designet :)

Det jeg så var de lyse "stripene" På Mondial så er stripene litt med rette, og Edge har en knyting på en måte, på den som er over bagen,

Uff klønete beskrevet dette her, men det er kun utsene på vognen/baggen som er forskjell.

Om du går inn på emmaljunga.no og ser, så ser du hva jeg mener:)

Skrevet

Det jeg vet er forskjell på smart, edge og mondial er at smart er en "enklere" utgave, den har f.eks tre i bun av baggen, mens de andre har isopor der du har luftemuligheter..

Om jeg har forstått rett :)

Skrevet

på emmaljunga.no kan du sammenligne disse vognene. de er ikke så alt for ulik i pris, men edgen er den som er den ultimate vognen, dersom det stilles store krav. bagen er størst, den har vuggefunksjon slik at du kan vugge babyen hvis den har sovnet i vogna, og du tar med bag inn, eller bruker den som vugge.

håndtaket er også vendbart, noe som er et must ute på en trilletur, og været ikke er på din side:P de andre er etterligninger av denne. den er dyrest, og tyngst, men den mest ultimate vognen.

mondial har mindre forhjul, nesten like tung som edgen, men uten vendbart håndtak. de koster nesten like mye. smarten er en billigere kopi, og er tatt bort mange funksjoner på, og den er omtrendt 2-2500 kr billigere.

jeg ville gått for edgen, pga håndtaket, men er ikke det så nødvendig er smarten et godt valg!

håper dette var forklarende:P

Skrevet

Da vi kjøpte vår Emmeljunga Duo Edge i 2006 var det den med størst bag på markedet. Vi fikk barn i august, og hun lå fint i bagen helt til hun var 7 måneder. Deilig å ha bag gjennom hele vinteren.

Skrevet

nå ser jeg det har gått litt fort i svingene her:P mondial har jo selvsagt ikke mindre forhjul, blandet den sammen med emmaljunga nitro:p

men mondial er nesten lik edgen, bare med noen mindre finesser som det vendbare rattet, og koster omtrent det samme, smarten er en billigere versjon av edgen som er helt grei hvis man ikke bryr seg om det ekstra! :) ut i fra sammenligningstabellen ser det ut som de er ganske så lik i vekt alle tre!

Skrevet

På Mondial og Edge kan du velge mellom tre forskjellige understell.... Så eneste forskjell er utseende på disse vognende!!! :)

Er ganske sikker på dette altå :)

Foskjellig håndtak på forskjellig understel...... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...