Gå til innhold

Hva synes dere om navnet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du liker navnet syns jeg du skal gå for det! Ikke det jeg ville kalt mitt barn, men sånn er det og det er flott. Tenk om alle barn hadde hett det samme. Kjedelig! Og tips, ikke legg ut navn du har nært hjertet ditt på anonymforum, masse megger her som får utløp for hormonene sine ved å kaste unødvendig skit.

 

=)

 

Hør på din egen magefølelse og drit i allmuen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

elsker det navnet :))...får jeg noengang en liten gutt,ja da skal han hete Maximillian :))

Skrevet

Flott og stilig navn! Nå kan ikke alle like de samme navnene, men det går jo ann å si det på en ordentlig måte syntes jeg!

Skrevet

Liker det. Litt i samme gate som min William:)

Skrevet

Litt jålete og voldsomt. Liker heller ikke forkorrtelsen Max, tenker bare på maxboller og han blå duden i Sesam Stasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...