Cybele Skrevet 8. april 2009 #26 Skrevet 8. april 2009 Hvis du liker navnet syns jeg du skal gå for det! Ikke det jeg ville kalt mitt barn, men sånn er det og det er flott. Tenk om alle barn hadde hett det samme. Kjedelig! Og tips, ikke legg ut navn du har nært hjertet ditt på anonymforum, masse megger her som får utløp for hormonene sine ved å kaste unødvendig skit. =) Hør på din egen magefølelse og drit i allmuen!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 8. april 2009 #27 Skrevet 8. april 2009 elsker det navnet )...får jeg noengang en liten gutt,ja da skal han hete Maximillian )
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #28 Skrevet 9. april 2009 Flott og stilig navn! Nå kan ikke alle like de samme navnene, men det går jo ann å si det på en ordentlig måte syntes jeg!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #29 Skrevet 9. april 2009 Liker det. Litt i samme gate som min William:)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #30 Skrevet 9. april 2009 Litt jålete og voldsomt. Liker heller ikke forkorrtelsen Max, tenker bare på maxboller og han blå duden i Sesam Stasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå