☆chiquita☆ Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Jeg gleder meg så til ultralyden at jeg blir helt utålmodig. Skal 15.04, så jeg vet det ikke er så lenge til, men ventetida er sååå lang alikevel.... Har bestemt oss for å vite kjønnet, har ingen spesiell magefølelse og har drømt både at det blir gutt og at det blir jente. (men vet det ikke blir tvillinger, for var på ul i uke11)
Veslemus Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Gleder meg jeg og.. og jeg har enda lenger å vente.. 29.04, her. Skal til jordmor 14. paril. Tar med meg 300 kr, tilfelle jeg der og da får innfall av å ta UL, er å nysgjerrig ang kjønn, hehe. Ho har UL apparat og det koster 300 kr for vanlig UL. 750 for 3D. Skal ta 3D der litt senere, hadde jeg tenkt. Snakk om å være utålmodig og fryktelig nysgjerrig.. Hehe. Lykke til med ventetiden, det er ikke mange dagene til 15. altså!
☆chiquita☆ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Takk for det:) Det er vel den blandinga som er værst ja, utålmodig og nysgjerrig:) Og ferie,med dårlig vær... Skal ikke på jobb igjen før etter ultralyden:) Lykke til med ventetiden du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå