Gå til innhold

kan, vil, men bør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og eksen har gitt oss selv sexforbud (med hverandre) fordi vi ikke skal bli kjærester selvom vi skal ha barn. Vil heller utvikle et godt vennskap, noe som er bedre for barnet enn kranglende foreldre som ikke får forholdet til å fungere

Meeen...begynner å bli litt seksuelt frustrert her, kan jo få orgasme på egenhånd, men vil ha pikk!

Og når det kommer til revning under fødselen, innbiller jeg meg at de som har fått litt mer "action" der nede gjennom sex, ikke revner så fort som de som har levd i sølibat i 9 mnd før fødselen...kan det stemme? eller er det bare jeg som leter etter grunner til å få meg noe? hehe

Spør egentlig ikke om dere synes jeg leker meg ilden ved å ha sex med eksen. Er helst det andre spørsmålet jeg vil ha svar på. Om man kan bruke sex/penetrering som en måte å unngå revning.

Takk for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, blir litt for dumt påskudd til sex det der med å hindre revning. Tror heller ikke det er noe hold i den påstanden

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at det spiller videre rolle med tanke på revning, men noen ganger kan jo sex virke positivt inn på forhold også da, sånn hvis du vil ha gode unskyldnigner ;-)

Skrevet

Jeg levde omtrent i sølibat, for barnefar syns visst andre damer var gøyere..... Hadde vel litt sex i starten, men ingenting de 7 siste månedene før fødselen. Skal sies at barnefar var den jeg igjen "prøvde utstyret "mitt med 5 måneder etter fødselen;)

Revnet ikke annet enn et og annet sting her og der. ingenting som kunne minne om rupturer, kun "skrubbsår". Og dette var min første vaginale fødsel.

Skrevet

HI her

Hehe, ler litt av meg selv. Men må jo bare spørre. Kunne jo være at man blir litt mer herdet der nede av å ha jevnlig sex....men nei, er vel bare lystene som snakker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...