Gjest Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Jeg ha lyst på salat "hele tiden", men i motsetning til mange av dere heldiggriser, så klarer jeg ikke å spise salat for seg selv, må ha det til en middag. Synes smaken blir for tam uten noe salt middag til, men spiser veldig mye salat om jeg bare har en middag å ha det til :-) Jeg er ikke glad i løk og lei av vanlige middager som pizza, lasagne, kylling og ris, osv. Noen forslag? Må inneholde "normale" ingredienser da det er veldig begrenset hva jeg finner på den vesle s-nærkjøp butikken...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Jeg bruker salat til det meste og veldig ofte til stekte kjøttfileter (ta det kjøttet du liker best og mariner det/krydre det) og så har vi hvitløksbrød til og kanskje en god dressing (kan vel så gjerne være litt sukker og balsamicoeddik som noe "rømmeaktig"). Namnam!
Gjest Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Jeg er utrolig dårlig på kjøtt, blir alltid viskelær av det når jeg steker selv om jeg følger alle tips og oppskrifter, men kanskje koteletter hadde vært noe? Hmmm... Hvitløksbaguetter hørtes deilig ut :-)
Gjest Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Altså, vet at koteletter også er kjøtt, men det klarer jeg å steke/grille uten at det blir viskelær, hehe...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Koteletter går like bra - jeg bruker alt mulig )
meg & to små vampyrer Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Kan du ikke spise det uten noe annet om det er en skikkelig middagssalat med nøtter,avokado, oliven, kjøtt osv heller? En skikkelig kraftig og god salat? Jeg pleier å lage en med balsamicostekt kylling, rista solsikkekjerner, vestfoldsalat, pære, purre og fetaost. Og så serverer jeg med hvitløksbaguette og hvitløksdressing. Det er ganske godt og mettende.
Gjest Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Jeg er ikke så glad i nøtter, advokado osv, ikke i salat, men kan til nød spise det dersom det er lit salt kyllingkjøtt og gjerne litt pasta i, men da er det jo uansett litt "middag" i salaten synes jeg ;-)
Gjest Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Altså kan til nød spise salat, ikke nøtter og advokado.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Nei, det var jo bare eksempler på hva man kan ha oppi. Man tar jo det man liker selv.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 om du liker salat så kan du lage en roastbeef salat.. ingen ting til men det er salt og godt 1 pk roastbeef 3 ss soysasaus saften av en lime 3 ss vann fersk chilli lag marinaden og putt roastbeefen oppi.. så lager du salat av det du vil. jeg pleier å ha ruccola vanlig salat sukkererter cherry tomater purre fetaost avocado til slutt dumper du så mye saus du vil ha og roastbeefen oppå salaten. hehe.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 Den hørtes veldig godt ut stinkerbelle. Faen ta at jeg er gravid og holder meg unna roastbeefen... isj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå