Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Vi bruker NAN og er fornøyd med det. Prøvd Collet, lukta helt foreferdelig, så vi gikk raskt tilbake til nan. Men har ikke prøvd småfolk...
Hepa85 Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Her bruker vi også nan, og er fornøyde med det. Prøvde hipp en periode, men syns det var så tungvint å lage melka til 70 grader (hvor varmt er det egentlig?), for s å kjøle det ned. Vi var fornøyd med nan, og det har de på den nærmeste matbutikken
KarinB Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 vi bruker collett. Gidder ikke å bytte merke, er fornøyde med det og babye er blitt vant med den. MEN, nan har jo de porsjonspakningene, virker utrolig greit å ha med seg ut, på hyttetur o.l. Så hvis jeg noen gang skulle få en baby som også får mme tror jeg at jeg ville prøvd nan sin. Kun på grunn av porsjonspakningene da....hehe En tanke slapp ja:)
Sol + spire Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Vi bruker Hipp. Bare masse gulping og vondt i magen av nan. Synes nan er blitt helt forferdelig etter at de har tilsatt omega3. FYSJ for en smak. Synes heller ikke nan blir bra utblandet heller. Blir så kornete i flasken. Masse korn som sitter igjen når flasken er tom. Så her styrer vi unna nan.
sOlø08 Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Her går det i Collett. Ja gulpen lukter **** men fikk veldig vondt i magen av Nan..Bruker til nød nan porsonspakninger ved turer ol..
zethaline Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Bruker Collett jeg også,den har vært anbefalt i mange år. Og at den ikke er alderbegrenset,synes jeg er veldig greit. Brukte den for 19 år siden også,like fornøyd .
jurgita&runa&trym Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 Vi bruker småfolk og er fornøyd. Jente vår fikk vondt i magen av nan...
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 Vi bruker NAN, men hu har mye luft i magen. kanskje jeg skal prøve småfolk.... Hvor lang tid må jeg prøve den før jeg kan se forskjell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå