Tonita Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 På en skala fra 1-10.... må vel sette en femmer jeg.
Humlesnurr Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Ehh, ja en femmer her også. Det er litt musegrått, så jeg må farge det litt. Dessuten bruker frisører å klippe meg slik at jeg ligner min mor, og det er kipt...Jeg er ikke 56....Har sagt at jeg ikke vil se ut som en gammel kjerring, men...blir ikke alltid fornøyd nei....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Sveisen eller håret i seg selv? Håret gir jeg en 3'er (det er altfor tynt, vipper alltid feil vei med mindre jeg "tvinger det" til noe annet og ikke minst totalt blottet for volum) Sveisen gir jeg en 7'er, den gjør nok det beste utav det tragiske håret mitt tenker jeg :oD Litt striper og oppklipping så kan jeg i alle fall late som det er litt fyldig.
Gjest Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 9. Klippet av meg 40 cm hår for en uke siden og er strålende fornøyd
2søtesmåh Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 "Hårtorturistenes mor",- der har du meg ) Har typisk musegrått, skandinavisk hår..Tynne hårstrå, men masse hår..Litt høy panna har jeg også, og glatt..Litt fall i det kanskje, men av natur så glatt så glatt...Hårstikk glir ut av håret om jeg prøver å sette det opp.. SÅ jeg har tatt permanent (hjemme) flere ganger opp gjennom livet..Og stort sett blitt kjempefint,- men ikke alltid..Som nå) Nå ble det litt for lite krøller,- så ser bare tørt ut..Også striper jeg og farger det selv etter behov..JEg er blitt gankse så flink, så som regel er hårfargen fin ) (t.o.m fått masse skryt av frisører..He-he..) Men akkurat nå har jeg hatt først en mislykket hjemmepermanent OG en mislykket hårstriping ) Ha-ha....Helddigvis har jeg "Knep" for å sette opp håret..Og det er enkelt når det er blitt krøllet en gang...Ikke noe er så galt at det ikke er godt for noe..Det er heldigvis ikke blitt spesielt slitt (var og stusset til frisør..Hun var overrasket over hårkvalitet etter denne runden med tortur),- jeg er flink med å behandle det riktig og bruker hårnåler til å sette det opp litt løst,- så DET sliter heller ikke mye... Så nei, ikke spes fornøyd, men istedet for å irritere meg over det så prøver jeg en masse ulike frisyrer og farger ol..Kan ta litt "sjanser" når man uansett ikke er helt fornøyd,- og har det GØY..Det har nok andre også,- på mitt hårs bekostning..He-he....Men har hatt "alle" farger (ok ikke blå, grønn og slike da...) mellom svart og hvitt og alle lengder fra midt på ryggen til 1 cm )....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 10!!! jeg har verdens flinkeste frisør nemlig! (selvom jeg har hatt sikkelig dårlig hårdager denne uken.. hehe)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 blir vel 8 her da... etter at jeg farget håret... Nå står igjen en frisørtur før jeg blir liggende på 10
Gjest Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 5, det er aaaaalt for tynt. Men er veldig fornøyd med fargen på det :-)
___ Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 Selve håret 10 (selv om det er litt grått i det) "Frisyren" 6 (Det er for langt)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. april 2009 #12 Skrevet 7. april 2009 Blir vel 8-9, kunne trengt en klipp- men det fikser mamma når vi reiser hjem på påskeferie. Helt naturlig farge, lys blondt- oppklippet og stritt. Har ønska meg krøller mange år, men kommet litt fra det nå...
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. april 2009 #13 Skrevet 7. april 2009 Har alltid vært veldig fornøyd, kanskje 9,5. Men det siste halvåret har jeg farget det altfor ofte, så nå er det tørt som sandpapir Har ikke turt å farge det på en stund, så har fæl, blond ettervekst i tillegg. Definitvt 3.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 7. april 2009 #14 Skrevet 7. april 2009 8? Jeg har naturlig blondt, men med mye liv i. Ser nesten ut som om jeg har stripet det. Men skulle ønske jeg hadde slett. Det er kjedelig med bølger i det...
erteposen + 4 Skrevet 7. april 2009 #15 Skrevet 7. april 2009 Er heldig med håret mitt, og spesielt nå når jeg er gravid. Karakter 10!!!
cherry coke Skrevet 7. april 2009 #16 Skrevet 7. april 2009 10 =) Har tykt hår med en del krøller (som jeg retter ur) Har nettopp klippet det og farget det, så jeg er strålende fornøyd-
Gjest Skrevet 7. april 2009 #17 Skrevet 7. april 2009 1. Og eneste grunnen til at det ikke er 0, er at jeg faktisk har hår. :-( Jeg elsket håret mitt på barneskolen; da var det langt og tyykt! Musebrunt og glatt, ja, men det hadde i allefall glans. Nå, spesielt etter graviditet og amming, er det en katastrofe! Har nå skulderlangt, SLITT, tynt, fett, musebrunt hår. I tillegg har jeg flass/sensitiv hodebunn, og masse krøllete småhår som begynner å komme fram i panna etter massivt hårtap i høst. Huff, har bare lyst til å gråte over det jeg! Skal gifte meg om 3 mnd; hva er oddsen for at det blir fint til da?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. april 2009 #18 Skrevet 7. april 2009 9,5 tror jeg. Er vel stort sett det eneste jeg er fornøyd med på hele meg.. Har langt, mørk blondt hår med lyse striper i. Vært og klippet vekk flisene i dag. har det oppklippet i flere etasjer. Tykt med litt fall i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå