Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Dette er rart. Får ikke tak i nav heller. Har fått en innbetaling fra nav lokalt her jeg bor på 5587. Så har jeg fått en på 3876 fra mitt gamle navkontor som jeg ikke har fått noe fra på ett år.. Hva i all verden kan dette være? Er det sykepenger? Jeg fikk lønn igår.
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Får jo ikke feriepenger av uførestønad da...
Gjest Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Vet ikke hva slags penger du får utbetalt fra Nav, jeg:) Sa det var ett skudd i blinde... Kanskje jeg ikke leste hovedinnlegget ditt godt nok, sorry:s
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Hehe, nei nei, ble ikke sur. Men skjønner ikke hva disse pengene kan være. Hadde ufør i fjor og gradert nå..
* 5 om dagen * Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Da må det være en feilutbetaling... men du får jo en sånn slipp i posten,så da finner du vel ut av det.
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Men det er jo veldig merkelig å få feilutbetaling fra TO nav kontorer.. hehe.. syns ikke det stemmer heller. Når det kommer på samme dag.
xxxJulianexxx Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Kanskje de syntes synd på deg og tenkte du ville ha godt av noen ekstra kronasjer?
mai mammaen til to Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 hørtes rart ut. får håpe du plutselig hadde krav på noe. ser på nicket ditt at d venter trillinger? så spennende da... når har du termin?
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 Tror ikke de trenger og syntes synd på meg. Helt umulig å få tak i nav også:S Har termin i oktober, men de kommer i august/sept :-)
mai mammaen til to Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 så artig. har du flere barn fra før av?
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 7. april 2009 #12 Skrevet 7. april 2009 Jepp.. ei som blir to i mai :-)
Gjest I og lillegutt Skrevet 7. april 2009 #13 Skrevet 7. april 2009 Hei Mylian Jeg fikk også en uventet utbetaling fra nav igår, sto bare pensjon på nesten 5000kr. Tanta min fikk også 10.000kr uventet fra nav igår der det sto pensjon. Hun ringte nav og de mente det var etterbetaling fra og med mai i fjor, de hadde gjort en feil da eller noe slikt. Skjønte ikke helt hva hun mente, trur jeg skal høre med henne igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå