Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Hvis man har mensen nå, og blir gravid på neste eggløsning så får man termin aller først i januar. Vil dere ikke det da? Vil dere heller vente med termin til februar? Jeg vil ikke ha enda en unge tidlig i januar, fordi det ble bare masse styr og stress på sykehuset sist... Ble gjemt og glemt og kunne dødd. så her venter vi til mai med å begynne å prøve, slik at jeg får termin i februar eller senere i 2010. =)
Gjest Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Jeg vil ikke ha unge i januar! Jeg er selv født tidlig på året, var eldst i klassa... Så jeg vet hvor kjedelig det er;)
tre_prinsesser Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Vil bare forsikre oss om at vi ikke får fødsel sent i desember, vil heller ha "vårbarn". Ettersom vår første kom mange uker før termin er det bedre å være på den sikre siden! Den gang hadde jeg termin i april, men jenta vår er født i februar Selv om det er jo ikke alltid spiren sitter på første forsøk.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Det er lovt å drømme om å ønske seg barn i de forskjellige månedene, men min erfaring er at du må gjerne prøve, ofte setter naturen en stopper for dette. Noen mennesker kan bli gravid hele tiden. Enkelte bare om våren, andre høsten igjen. Noen får barn lenge før termin, andre på termin og igjen andre på etterskudd. Vi må av og til bare god ta det som skjer. Jeg har barn født i februar synes det er tipp at barnet blir 1/2 år når det er sommer. Prøvde meg igjen på et barn i februar, mistet og nå skal jeg altså ha i april. Synes egentlig sommer kommer for brått på, for jeg kommer nok til å sove og være trøtt den første tiden allikevel og da hadde det jo vært best om det var surt og kaldt ute, slik at jeg ikke går gipp av det fine været. I tillegg må vi jo tenke at vi nok ikke alltid blir gravid aller første gang vi prøver, så jeg tenker at vi bare tar oss en liten ferie evt fest jeg med noko attåt som f.eks sex, så ser vi hva som skjer. Ofte da kommer spiren som vi venter så mye på. LYkke til alle som prøver på Beibis...
maria isabell Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 vil bare annbefale alle å satse på å føde i mai...da har ungen 4 mnd før rs sesongen og influensa sesongen begynner...en baby på 4 mnd er mye sterkere enn en nyfødt til å takkle sykdom....men en skal jo bare være overlykkeli om en i det hele tatt blir gravid:)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 det var veldig deilig å lese dette innlegget ditt...har egentlig selv lyst til et mars april mai barn, sånn ideelt sett, men hva nå hvis vi ikke kan få når vi vil...som du sier, ofte setter naturen en stoper for det..så var det deilig å lese innlegget ditt halloen/anonym...hvis det var opp til meg kunne jeg godt ha begynt å prøve i oktober og frem..hvis vi nå lykkes fx i desember vil vi få et barn i september,.vil det være noen fordeler med denne årstid? har nemlig så lyst å begynne snart...
***Curious*** Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Jeg har tenkt mye på dette... nå har jeg ikke barn enda, men kommer nok til å slutte på pillen i mars '11 for å ha et håp om at syklusen skal orde seg til mai. Vil helst ha barn i løpet av de første 5 mnd.av året fordi h*n da i allefall vil har fylt 6 år en stund før skolestart... Ser det som en stoor fordel! Også vil jeg helst slippe å gå høygravid i de varme sommermånedene.... Også er det jo riktig så vakkert med en stor gravidmage i julekjole Men som flere av dere sier: det er ikke alltid det går som planlagt, og vi kommer nok ikke til å slutte prøvinga om vi ikke er gravide innen august
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå